אלי נכט ודוד אסייג

"מאמין ביכולות של נכט להנהיג את אשדוד": דוד אסייג מספר 2 ברשימת "עתיד אשדוד"

אלי נכט שואף לפרוץ את גבולות מגזר העולים ומציג את מספר 2 - דוד אסייג. "דוד, ברוך הבא לבית שלנו, הבית של כל האשדודים", אמר לו נכט

פורסם בתאריך: 30.7.23 19:34

     

רגע לפני הכנס הגדול שיתקיים ביום ג' באולמי אלבן(האורגים 35, אשדוד), בשעה 20:00 בו האורח המרכזי הוא יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ – מציג נכט את מספר 2 שלו.

הצגתו של אסייג, מסמלת יותר מכל את כוונתו של המועמד לראשות העיר אשדוד, סגן ראש העיר, עו"ד אלי נכט, לאחד את השורות עם מועמדים ותיקים חוצי מגזרים, כתחנה לפני כיבוש כס ראש העיר.

"אני שמח כי דוד אסייג נענה לבקשתי להצטרף אל רשימתי והתנועה שלנו", מסר נכט, "אין ספק כי מדובר באחד האנשים הערכיים והראויים יותר שעתיד לתרום רבות לעיר. אין תושב אשדוד אחד שאינו מכיר את דוד אסייג או פעילותו למען הזולת. נוסף על כל פועלו מר אסייג, ממשיך בתפקיד מילואים משמעותי ורגיש ביותר כרס"ן בצה"ל. דוד, ברוך הבא לבית שלנו, הבית של כל האשדודים".

דוד אסייג מסר: "אני שמח להצטרף למועמד ראוי וצעיר עם רוח חדשה. אני מאמין ביכולות של עו״ד אלי נכט להנהיג את העיר ולקדם אותה, זאת על סמך מה שהצליח לעשות כבר בזמן כה קצר. אני משוכנע שאלי נכט יבחר לראש העיר הבא של אשדוד, ולו כי זה הדבר הנכון ביותר ובזמן המתאים ביותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר