אבי אמסלם. צילום: פבל
אבי אמסלם. צילום: פבל

לאחר 15 שנה ש"ס מסירה תמיכה מלסרי ומכריזה: אבי אמסלם לראשות עיריית אשדוד

מכה קשה לרה"ע ד"ר יחיאל לסרי עם הודעת מועצת חכמי התורה כי אמסלם ירוץ בתמיכתם לראשות העיר. "אני קורא לכולם להצטרף אליי למסע למען עתידה של העיר האהובה שלנו ולמען אשדוד טובה יותר", מסר אמסלם

פורסם בתאריך: 30.7.23 19:10

     

אחרי 3 מערכות בחירות מפלגת ש"ס מסירה את תמיכתה מראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי ומעבירה אותה ליו"ר ש"ס בעיר וסגן רה"ע, אבי אמסלם.

מדובר במכה לא פשוטה ללסרי שנתמך במשך שנים רבות על ידי כל הרשימות החרדיות בעיר.

אמסלם הגיב לכך וכתב לפני זמן קצר: "יחד עם כל תושבי העיר, חרדים ושאינם, דתיים, מסורתיים ועולים – אנחנו יוצאים למסע להחזרת אשדוד למקורות כעיר שמקבלת כל אדם וכל תושב בסבר פנים יפות, לצד השמירה על ערכי המסורת והזהות היהודית שעליה מושתתת החברה ואשר עומדים ביסודו של עם ישראל. אני קורא לכולם להצטרף אליי למסע למען עתידה של העיר האהובה שלנו ולמען אשדוד טובה יותר".

אמסלם, לסרי ודרעי בימים אחרים. צילום: דודי מור

הדבר עורר תגובה מידית מצד סגן רה"ע והמועמד לראשות העיר, אלי נכט שכתב: "ש"ס תומכת בסגן ראש העיר מש"ס, אבי אמסלם, אגודת ישראל בראש העיר יחיאל לסרי, מאוכזבי לסרי הולכים לברק סרי. עכשיו הגיע הזמן שגם תושבי אשדוד יגידו את המילה האחרונה. אנחנו חייבים ראש עיר שדואג לכלל תושבי אשדוד ולא לקבוצות כאלו ואחרות. אנחנו נדאג לכך שעיר אשדוד תהיה העיר שהכי טוב לחיות בה, עבור כלל תושבי העיר".

בהודעה שפירסמה מועצת חכמי התורה נמתחה ביקורת רבה על התנהלותו של לסרי כלפי הציבור החרדי, "הנה בתקופה האחרונה, עלו ובאו לפנינו תלמידי חכמים חשובים וראשי מוסדות מהעיר אשדוד, ופרסו בפנינו את המצב הקשה השורר בעיר בכל העניינים.

"דאבה נפשנו לשמוע כי בעיר ואם בישראל, נפרצו לחלוטין חומות קדושת השבת, ושבת המלכה הפכה למרמס בראש כל חוצות רח"ל, ובפרט בשנים האחרונות שרבו חילולי השבת. לא תהא כזאת בישראל. ומלבד זאת, קיים מצב של אפליה קשה כנגד הציבור החרדי בכלל וציבור בני התורה הספרדים בפרט. ובכלל זה כאשר מוסדות החינוך נמצאים בתנאים קשים ובמבנים שאינם ראויים והילדים סובלים מכך סבל גדול. וכן אפליית צרכי הציבור החרדי בנושא הדיור, כשבהסכם הגג בעיר לא ניתנה דירה אחת לציבור החרדי".

דרעי ואמסלם. צילום: עזריה לוי, צילומית 2000

על פי הודעת הרבנים, למרות המצב הזה, אמסלם עסק ופעל למען הציבור החרדי ולכן הוחלט כי הוא ירוץ בתמיכתם לראשות העירייה, "נועצנו בדבר והחלטנו להטיל על רבי אברהם אמסלם את השליחות להתמודד לראשות עיריית אשדוד, כדי להרים קרנה של תורה, ולהביא לתנופה גדולה בעיר ברוחניות ובגשמיות, ותהיה בכך תועלת עצומה בכל העניינים".

עוד הם פנו לכל תושבי העיר לפעול למען בחירתו לראשות העירייה, "וכל אחד יפעל בכל כוחו ובכל יכולתו להביא לבחירתו לראשות העירייה, וישכנע את כל קרוביו ומכריו להצביע עבורו. ולא יתפתו לשמועות שווא".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר