הלן גלבר ופרופ' יזהר אופלטקה
הלן גלבר ופרופ' יזהר אופלטקה. צילום: אסף דהן מדיה

"כל ילד באשדוד זכאי לחינוך הטוב ביותר": הלן גלבר מגבשת תוכנית חינוכית

המועמדת לראשות העירייה מגבשת את תוכנית החינוך לילדי העיר ביחד עם הצוות המקצועי שמינתה בראשות פרופסור יזהר אופלטקה, שגדל והתחנך באשדוד

פורסם בתאריך: 23.7.23 16:41

     

המועמדת לראשות העירייה, עו"ד הלן גלבר, מעלה הילוך בכל הקשור לתוכניות אופרטיביות שניתן ליישם מיד לאחר הבחירות.

בשבוע שעבר כינסה גלבר את מיטב אנשי החינוך בעיר ביחד עם יועצה לנושא החינוך, פרופסור יזהר אופלטקה על מנת לגבש את מדיניות החינוך לילדי אשדוד. הצוות יסיים במהלך חודש אוגוסט את הכנת התכנית המעשית לשיפור מערכת החינוך באשדוד.

"מערכת החינוך הישראלית נמצאת במשבר", אמרה גלבר, "היא לא נותנת מענה לכישורי החיים הנחוצים לתלמידים בהגיעם לבגרות ויציאתם ללימודים גבוהים ולשוק העבודה. באשדוד המצב אף קשה יותר. המטרה שלי היא לבנות לתלמידי אשדוד מערכת הכשרה מותאמת לצרכים המשתנים במהירות ולהבטיח השקעה בכל תלמיד כמו בערים המובילות בישראל".

כיום על פי נתוני הלמ"ס אשדוד היא העיר שמשקיעה הכי פחות בתלמיד מקרב הערים הגדולות, ונמצאת מאחור בנתוני הזכאות לבגרות של תלמידי התיכון.

מפגש אנשי החינוך של גלבר

מפגש אנשי החינוך של גלבר

"אני שמחה על הסכמתו של פרופ' אופלטקה, שגדל באשדוד, להצטרף לצוות החינוך שהקמתי. פרופסור אופלטקה הוא ראש התוכנית למדיניות ומינהל בבית הספר לחינוך של אוניברסיטת תל אביב. הוא פרסם ספרים ומאמרים רבים בארץ ובעולם העוסקים במגוון נושאים בתחום החינוך בדגש על ניהול מערכות חינוך ועיצוב מדיניות חינוכית ושימש כמחזיק תיק החינוך בעיריית גבעתיים", ציינה גלבר.

"כבוגר מערכת החינוך של אשדוד שמחתי על ההזדמנות שנפלה בחלקי לסייע לעו"ד גלבר בקידום מערכת החינוך העירונית. כל ילד באשדוד זכאי לחינוך הטוב ביותר שיש בישראל", אמר פרופסור אופלטקה.

גלבר הציבה את החינוך כנושא מרכזי במצע שלה, והיא הבטיחה גם להקים אוניברסיטה באשדוד לאחר שתיבחר לראשות העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר