שילוב כוחות: לסרי, וינגרטן, ובר וכנפו
לסרי, וינגרטן, ובר וכנפו, ערב הבחירות הקודמות

הספין התפוצץ ואגודת ישראל פרסמה מכתב תמיכה בלסרי

הספין שנועד להרחיק את אגודת ישראל מלסרי, די התפוצץ אחרי שנשלח מכתב התמיכה הרשמי. הסערה במערכת הפוליטית לא שוככת, "רק האשדודים יחליטו מי יחליף את לסרי, לא אף מפלגה או עסקן", אומרת הלן גלבר

פורסם בתאריך: 20.7.23 18:28

     

אמש רעשו וגעשו כלי התקשורת החרדים, בעקבות דיווח לפיו מפלגת ש"ס מתכוונת להריץ מועמד חרדי לראשות עיריית אשדוד. על פי הדיווחים הללו, המועמד הוא יו"ר ש"ס באשדוד, אבי אמסלם שש"ס מתכוונת להריץ.

איש התקשורת החרדי איתי גדסי כתב כי מה שעומד מאחורי הצעד הזה, הוא לגרום לאגודת ישראל להסיר את התמיכה שלה ביחיאל לסרי.

כזכור, אגודת ישראל תמכה בלסרי, ללא סיכום מוקדם עם ש"ס, כפי הנהוג וזאת על מנת לא לפצל את קולות החרדים. יו"ר ש"ס אריה דרעי, לא ממש אהב את המהלך הזה, בטח כאשר מקורבו, ברק סרי מתמודד לראשות העירייה.

לפי גדסי, המהלך הזה ייאלץ את אגודת ישראל למשוך בחזרה את התמיכה בלסרי. "תנועת ש"ס תודיע שהיא תומכת ביו"ר שס באשדוד אבי אמסלם לראשות העיר, בש"ס סבורים שריצתו של אמסלם תאלץ את אגו"י להסיר את תמיכתה מיחיאל לסרי ולתמוך במועמד החרדי (אמסלם), ולגרום ליחיאל לסרי לפרוש", כתב גדסי.

אבי אמסלם. צילום: אורי קריספין

ירוץ או לא ירוץ? אבי אמסלם. צילום: אורי קריספין

הגדיל לעשות העיתונאי החרדי, יענקי פרבר שכתב כי "גורמים באגודת ישראל אמרו הערב ליחיאל לסרי כי לאור ההתפתחות עם ש"ס והכרזת המועמדות של אבי אמסלם, אנחנו לא מוסרים את מכתב התמיכה בשלב זה".

אלא שזמן קצר לאחר מכן, התפרסם מכתב התמיכה של אגודת ישראל בלסרי, לפיו הם יתמכו בו ויפעלו להצלחתו בבחירות הקרובות. על מכתב חתומים חברי הסיעה המקומית וכן חברי הסיעה הארצית.

מכתב התמיכה בלסרי

מכתב התמיכה בלסרי

"בסיעה מבהירים הערב רשמית כי ההחלטה התקבלה פה אחד ולא תשתנה בשום מצב", כתב העיתונאי החרדי משה ויסברג.

האם למרות זאת אבי אמסלם יתמוד לראשות העירייה? הדבר לא ברור בשלב זה אבל כבר עורר סערה גדולה במערכת הבחירות המקומית שגם ככה לא שקטה.

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

המועמדת לראשות העירייה, עו"ד הלן גלבר, מסרה בתגובה לכווהנ של ש"ס להריץ את אמסלם לראשות העירייה: "עכשיו זה ברור- או שאני אהיה ראשת העיר או שיחיאל לסרי ימשיך לדרדר את העיר. אין שום אופציה אחרת.
המלחמות הפנים חרדיות בין לסרי, אמסלם וברק סרי הן סיפור משני. תושבי אשדוד בוחרים את ראש העיר שלהם, לא את נציג החרדים. רק האשדודים יחליטו מי יחליף את לסרי, לא אף מפלגה או עסקן. לכן, ב-31.10 אחליף את יחיאל לסרי ואשדוד תצא לדרך חדשה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר