אבי אמסלם. צילום: פבל
אבי אמסלם. צילום: פבל

דיווח: אבי אמסלם ירוץ לראשות עיריית אשדוד; האם אגודת ישראל תחזור בה מתמיכה בלסרי?

להכרזה הזאת יש השפעה על התמיכה של אגודת ישראל בלסרי? העיתונאי החרדי יענקי פרבר מפרסם הערב כי לאור המצב החדש, באגודת ישראל לא מתכוונים לפרסם מכתב המלצה ללסרי בשלב זה

פורסם בתאריך: 19.7.23 21:52

     

העיתונאי החרדי ארי קלמן מדווח כי תנועת ש"ס תודיע מחר בעיתון הבית "הדרך" כי יו"ר ש"ס באשדוד, אבי אמסלם יתמודד באופן עצמאי לראשות עיריית אשדוד. "האם בכך משדרת ש"ס כי היא פתוחה למו"מ מול ראה"ע יחיאל לסרי?", תהה קלמן.

גם העיתונאי דודי בן חמו מערוץ 7 פרסם כי "כבר תקופה ארוכה שאבי אמסלם יו"ר ש"ס באשדוד ניסה להביא את תמיכת הסיעה לברק סרי, אחרי שהבין סופית שזה לא מתכנס בגלל חוסר היתכנות, הביא את הרעיון החדש: ריצה שלו עצמו לראשות".

בן חמו אף שוחח עם ברק סרי שאמר לו: "אני רץ בכל הכוח ומגדיל את כוחי בציבור הכללי באשדוד מדי יום. יש עוד ועוד תושבים באשדוד שמצטרפים אלי כדי לבצע את השינוי המיוחל בעיר. אני אופטימי מאד ומאמין שאוכל לנצח כבר בסיבוב הראשון".

איש התקשורת החרדי, דוד חכם, הוסיף: "אם אכן הפרסומים ברשת נכונים זה אחד ההברקות המונציפאליות של ש"ס להריץ את אבי אמסלם לראשות עיריית אשדוד, האיש שהביא בבחירות האחרונות כמעט 20,000 קולות, מנהל את המפלגה הגדולה בעיר, איש שטח, נשמה ענקית ועממית. גוברת הערכה שלסרי יפרוש מהמרוץ".

כזכור, לפני מספר ימים הודיעה אגודת ישראל על תמיכה בראש העירייה לסרי, מה שהביא לחזית חדשה מול דרעי. אז האם הכרזה של אמסלם תביא לשינוי בתמיכה של המפלגה החרדית? בתקשורת החרדים סבורים שכן.

העיתונאי החרדי איתי גדסי צייץ הערב כי "תנועת ש"ס תודיע שהיא תומכת ביו"ר שס באשדוד אבי אמסלם לראשות העיר, בש"ס סבורים שריצתו של אמסלם תאלץ את אגו"י להסיר את תמיכתה מיחיאל לסרי ולתמוך במועמד החרדי (אמסלם), ולגרום ליחיאל לסרי לפרוש".

לסרי ויחיאל ויינגרטן

לסרי ויחיאל וסגנו יחיאל ויינגרטן

גם העיתונאי החרדי, יענקי פרבר, צייץ הערב בטוויטר כי לאור הכוונה להריץ את אמסלם ישנה הערכה מחודשת באגודת ישראל, "גורמים באגודת ישראל אמרו הערב ליחיאל לסרי כי לאור ההתפתחות עם ש"ס והכרזת המועמדות של אבי אמסלם, אנחנו לא מוסרים את מכתב התמיכה בשלב זה", כתב פרבר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר