הלן גלבר, יחיאל לסרי. צילומים: אלעד מלכה, פבל
הלן גלבר, יחיאל לסרי. צילומים: אלעד מלכה, פבל

גלבר מגיבה ללסרי: "אם זו גאוותך אין זה פלא שרוב העיר רוצה בהחלפתך"

פורסם בתאריך: 16.7.23 12:10

     

ביום שישי הגיב ד"ר יחיאל לסרי לביקורת שנמתחה עליו על רקע התמיכה של אגודת ישראל וההודעה של ראש המפלגה כי "לסרי נכון לעצור את חילולי השבת באשדוד".

הוא תקף בין היתר את המועמדת לראשות העירייה, הלן גלבר וכתב: "קחו למשל את חברתי, הלן גלבר. הגברת יצאה מגדרה לקבל את תמיכת אגודת ישראל בבחירות הקודמות, תוך שהיא מציעה להם הרים וגבעות שיבחרו בה, אבל לצערה הם בחרו בציפור קטנה ביד על פני להקת ציפורים על העץ. כעת, כשאני מביט בה בסרטון זועקת על תמיכתם כאילו נפל דבר חדש באשדוד, אני נבוך בשבילה. אחרי 15 שנים כראש עיר, אני עדיין מצליח להיות מופתע מהצביעות והציניות של פוליטיקאים קטנים. אני מודה, זה משהו שקשה לי להתרגל אליו גם אחרי כל כך הרבה זמן בפוליטיקה".

לסרי ויחיאל ויינגרטן

דר" לסרי וסגנו יחיאל ויינגרטן

היום גלבר מגיבה לו כך:

"הרבה שקרים וחצאי אמיתות יש אצל לסרי אבל אמת אחת ניכרת. הוא מתייחס רק אליי כי גם הוא יודע שזה אני או הוא והוא מבוהל ממה שכולנו רואים בשטח ובסקרים- אני היחידה שיכולה להחליף אותו.  לגופם של דברים. ב-15 שנים לקח לסרי את אשדוד אחורה בכל המדדים. שום קמפיין שקרי לא יוכל לשנות את המציאות שכל האשדודים מכירים ומרגישים. והעובדה שלסרי מתגאה במצב העיר רק מלמדת על הניתוק שלו ועל כך שיש להחליפו.

"אנחנו במקום הראשון בחוסר שביעות הרצון מהפקקים בדרך לעבודה על פי נתוני הלמ"ס. ההגירה השלילית בשיא כל הזמנים. הצעירים נוטשים את אשדוד, שנמצאת במקום הראשון בישראל בשיעור ההגירה השלילית. תחושת הבטחון האישי בצניחה והפשיעה בעלייה מטורפת. מבין הערים הגדולות אשדוד לפני אחרונה בתחושת הביטחון האישי של תושביה.

"הדרדרנו לתחתית הרשימה של הזכאים לבגרויות ואין פלא שכך כי אשדוד משקיעה הכי פחות בתלמיד מקרב רוב ערי ישראל ומכל הערים הגדולות. אין פלא שאשדוד נופלת מאשקלון ברוב מדדי איכות החיים על פי נתוני הלמ"ס לערים הגדולות – בשיעור התעסוקה, הוצאה גבוהה על דיור, שביעות רצון מאזור המגורים, שביעות רצון מפארקים ושטחים ירוקים, שביעות רצון מהחיים.

"עם תוצאות כאלו, לא פלא שלסרי יושב ומחכה לתמיכה של המפלגות החרדיות, כי בלעדיהן אין לו מה להתמודד על ראשות העיר. יחיאל לסרי, אם זו גאוותך אין זה פלא שרוב העיר רוצה בהחלפתך. אולי זו העייפות אחרי כל כך הרבה שנים, אולי סתם נמאס לך. אבל ראש עיר שלא מתעניין בתושביו, ראש עיר שדלתו סגורה בפני תושביו הוא ראש עיר שצריך ללכת. תושבי אשדוד לא צריכים לשלם את מחיר הכישלון שלך. אני באה להחליף אותך, פשוט כי אין לנו עוד אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר