כצנלסון ונכט בפגישה, היום
כצנלסון ונכט בפגישה, היום

ירים את הכפפה? נכט לכצנלסון: "מוכן לתמוך בך לראשות העירייה בתנאי אחד"

אלי נכט אמנם עשה זאת בדרכו התיאטרלית ואף הציב תנאי משמעותי, אך אי אפשר להתעלם מכך שהוא קיפל את האגו שלו והציע הצעה אמיצה לשמעון כצנלסון בכך שהסכים לתמוך בו לראשות העירייה. כצנלסון משום מה, לא חטף את ההצעה הנדיבה והנדירה, יש לומר בפוליטיקה המקומית, אך הוא עדיין יכול לקבל אותה ולשפר משמעותית את סיכוייו להיבחר

פורסם בתאריך: 11.7.23 12:07

     

אתמול כתב סגן רה"ע אשדוד, שמעון כצנלסון פוסט על הצורך באחדות, מי שהגיב לו היה סגן רה"ע אלי נכט, והזמין אותו לפגישה לדיון על משא ומתן בנושא.

הבוקר בשעה 10:00 בבוקר הם נפגשו בבית קפה "ליון" בגן העיר. השיחה שהתנהלה שם המחישה את פערי הדורות בין נכט הפוליטיקאי הצעיר שכמו במועצה גם כעת התנהג בתאטרליות ודרש תשובות כאן ועכשיו, לבין כצנלסון שהוא משתייך לאולד סקול, לגברדיה הוותיקה שסוגרת דברים בלחיצת ידיים בחדרים אחוריים של מסעדות, הרחק מעין הציבור.

וכך קרה שהפגישה רק נפתחה וכמעט התפוצצה ברגע הראשון כאשר כצנלסון התנגד לכך שהשיחה ביניהם תועבר בשידור חי לחברים בדף הפייסבוק של אלי נכט.

כצנלסון: "תסגור תסגור, זה משא ומתן ואני רוצה לדבר איתך, אתה רוצה לפוצץ?".

נכט: "למה לפוצץ? שב נדבר הנה אני כאן. למה לסגור? תדבר איתי. אני רוצה להראות שהכוונות שלנו יהיו כוונות טובות. אני לא אסגור את זה, אני רוצה להראות שהכוונות שלנו טובות שגם אתה מוכן ללכת לאיחוד".

כצנלסון: "תסגור, אני רוצה לדבר איתך, אני לא ברדיו ולא בפייסבוק. אנחנו נעשה שקיפות. אנחנו רוצים משא ומתן או לא רוצים? אמרתי לך בלי הצגות. אתה רוצה קרקס?"

זה המשיך כאשר כצנלסון לקח את הטלפון של נכט שביצע את השידור, "בבקשה אל תיגע לי בטלפון, זאת אלימות לחלוטין. אל תיגע לי בטלפון", אמר נכט.

כצנלסון: "אני לא נתתי לך רשות לצלם את הפגישה. אל תצלם אותי בלי רשות שלי".

לבסוף, לאחר 10 דקות, של ויכוח, נעתר כצנלסון ובשלב הזה החל המשא ומתן ביניהם. "אפשר לדבר תכל'ס?", פתח נכט.

כצנלסון ונכט בפגישה, היום

כצנלסון ונכט בפגישה, היום

"אתה לא באת בלב שלם, ואתה מנסה לפוצץ. רציתי שזה יהיה ב-4 עיניים אבל זה לא יקרה", אמר כצנלסון, "אנחנו מסכימים על הפלטפורמה של 'חיה ותן לחיות', אנחנו מסכימים לאיחוד ויכולים להגיע לאיחוד במשא ומתן. אני מציע לך להצטרף אליי כי יש לי 6 מנדטים".

נכט: "יש לך שני מנדטים כי כולם ברחו ממך. רק אורית אלמוזלינו נשארה איתך. אבל לא באתי למדוד למי יש יותר גדול. אתה מדבר על העבר אני מדבר על העתיד. אתה איש ראוי ומכובד ואנחנו צריכים לדבר על העתיד".

כצנלסון: "יש לנו עבר טוב והניסיון הוא חשוב. מציע לך לעשות משא ומתן ולתמוך בי לראשות העיר יש לי ניסיון יותר ממך. יש לי 4 השכלות בתחום בנייה ופיתוח העיר ועם כל הכבוד שאתה עורך דין. אני מצעי שתלמד יחד איתי נהיה ביחד וננהל את העיר ותהיה ממלא מקום רה"ע ונעשה את זה בשיתוף פעולה מלא. כמו שעשיתי אצל צבי צילקר, הייתי 5 שנים ממלא מקום שלו ובנינו את העיר. אם אתה רוצה את זה – מצוין".

נכט: "אני מבין שזאת כנראה ההזדמנות האחרונה שלך להיבחר לראשות ואני מבין כמה שזה חשוב לך ואני מקווה שתעשה טוב, כי אתה נמצא במועצה משנת 88'. יש לי הצעה בשבילך, לך חשוב להיות ראש העיר וחשוב איחוד כוחות ואני חושב שאיחוד כוחות יכול להביא אחד מאיתנו לראשות העיר. וההצעה שלי היא לטובת עתיד העיר, אני מוכן בשבילך וזה קשה, לעשות פשרה ואתה תעשה את אותה פשרה בשבילי: אני מוכן לתמוך בך לראשות העיר. מתוך הרשימה שלי ואני אעבוד מתוך המועצה, תהיה רשימה אחת שלי ואתה תהיה ברשימה שלי וכל הרשימה תתמוך בך לראשות העיר. אין טעם לפלג רשימות, אתה תהיה המועמד של כולם לראשות העיר. הרשימה תהיה שלי, אנשים שמוכנים לעבוד קשה יחד איתך ובשבילך. אני אשקול לקחת גם את אורית אלמוזלינו לרשימה. לכל אחד תהיה חזית עבודה, אנחנו יכולים לקחת 8-9 מנדטים ונתמוך בך לראשות העיר ויש סיכוי גדול שתיבחר לראשות העיר. אני אפעל מתוך המועצה ואתה תפעל מהראשות. זאת הפשרה הכי טובה שיכולה להיות. אני מוכן להתפשר. אני בטוח שאחרי זה אלי לחמני יצטרף והלן גלבר תצטרף כי לאף אחד אין סיכוי עלינו כשאנחנו ביחד".

כצנלסון: "לא הבנת על מה אנחנו מדברים, אנחנו מדברים על משא ומתן לאיחוד".

נכט: "אני אומר ראשות העיר שלך, המועצה שלי. תגיד כן וסיימנו את הסיפור. אתה מוכן לזה?".

כצנלסון: "אני מוכן ללכת למשא ומתן. אני לא צריך לתת תשובה. אני מודה לך שהסכמת שאני יכול להוביל את העיר".

צפו במשא ומתן:

נכט: "שאנחנו נוביל את העיר, אל תעשה פוליטיקה. אתה תוביל את העיר מהראשות כשאני מוביל מהמועצה. אני מציע לך לענות לי בכן או שאתה רוצה לחשוב. אל תספר פוליטיקות. אני מוכן שמתוך הרשימה שלי, אדוני ירוץ לראשות".

כצנלסון: "אלי, אתה רוצה להוביל לפיצוץ?".

נכט: "שמעון אני מציע לך לחזור אליי עם תשובה חיובית ואם אתה רוצה אז באהבה גדולה".

אלא שכצנלסון שקיבל הצעה נדיבה, ומאוד נדירה במערכת הפוליטית מלאת האגו, לא קפץ על המציאה.

בשלב הזה כיבה נכט את המצלמה ולאחר מכן העלה פוסט תחת הכותרת "בלוף האיחוד של כצנלסון". גם הפעם נכט כתב כותרת מפוצצת אך השאיר פתח כאשר כתב: "ממתין לתשובה בהקדם! לא בשבילי, אלא בשבילי כל תושבי העיר. תראה שאכפת לך. לטנגו צריך שניים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר