אלברט סחרוביץ'. צילום: Senado Federal
אלברט סחרוביץ'. צילום: Senado Federal

מנכ"ל הכנסת לשעבר ותושב אשדוד אלברט סחרוביץ' שוקל להתמודד למועצת העיר

רשימתו של סחרוביץ', אם אכן יתמודד, תהיה הרשימה השלישית שמזוהה עם העולים מברית המועצות לצד הרשימות של כצנלסון ונכט

פורסם בתאריך: 5.7.23 16:57

     

אחרי שנים רבות של ניסיון במגזר הציבורי ובזירה הפוליטית, מנכ"ל הכנסת לשעבר אלברט סחרוביץ' שוקל להיכנס לזירה הפוליטית המקומית ולהתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר אשדוד.

סחרוביץ' תושב אשדוד, אב לשלושה, בעל תואר שני מאוניברסיטת תל אביב שימש בעברו כמנכ"ל הכנסת ומילא שורה של תפקידים במגזר הציבורי בהם זכה להערכה רבה.

הוא משמש כיום כמנכ"ל רשות הספורט ברמת גן, והתחיל את דרכו הציבורית בשנת 2001 כיועץ בכיר למנכ"ל משרד הקליטה ומשם התקדם בתפקידים שונים במשרדי הממשלה עד שבשנת 2016 מונה למנכ"ל הכנסת.

בתור מנכ"ל הכנסת עבד מול כל הח"כים ושרי הממשלה וידע להוביל תהליכים חדשניים בהרמוניה וממלכתיות. "השאיפה של אלברט להביא את הניסיון והמומחיות שצבר בתפקידיו הקודמים למען תושבי אשדוד. מדובר בשחקן חדש בזירה המקומית המביא איתו ניסיון מקצועי, מומחיות וכישורים שיכולים לתרום רבות לשיפור איכות תושבי העיר. אדם בעל קשרים רבים שיכול לפעול לקידום העיר והבטחת עתיד טוב יותר לתושביה", אומרים בסביבתו.

אגב, קודמו בתפקיד מנכ"ל הכנסת לשעבר רונן פלוט, אף הוא בחר לעבור לזירה המוניציפאליות ונבחר לראשות עיריית נוף הגליל ב-2016 ומאז הוא מוביל את העיר בהצלחה רבה, גם פוליטית.

בסביבתו של סחרוביץ', אומרים כי מבחינת יוצאי ברה"מ הינו סמל לעולה שהצליח לשבור את תקרת הזכוכית ולהגיע לאחד התפקידים הבכירים ביותר במגזר הציבורי, מצליח ללכד סביבו תמיכה מקשת רחבה של הקהילות השונות בעיר.

מקורביו אומרים, כי סחרוביץ' החליט שלא להתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות, מכיוון שאשדוד רוויה במתמודדים וכאדם יסודי הוא מעדיף קודם ללמוד את רזי הניהול העירוני מתוך מועצת העיר, להוכיח לתושבים את יכולותיו ומי יודע, אולי בבחירות 2028 נראה אותו כמועמד מוביל לראשות העיר.

ללא ספק ההתמודדות של סחרוביץ' למועצת העיר, תהיה מעניינת בטח כשלצידו ישנן עוד שתי רשימות שמזוהות עם ציבור העולים – הרשימה של שמעון כצנלסון והרשימה של אלי נכט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר