אברהם פריד ועמיר בניון. צילום: ODREY עדיאל אהרונוב
אברהם פריד ועמיר בניון. צילום: ODREY עדיאל אהרונוב

קיץ ישראלי באשדוד: מה היה אתמול ומה צפוי היום?

פורסם בתאריך: 5.7.23 13:13

     

הקיץ באשדוד, מאפשר לכולנו לצאת לבילוי איכותי כאן ממש ליד הבית לצד יתרון נוסף ומשמעותי – הוצאות כלכליות נמוכות עד בכלל שלא ביותר אשר מאפשרות לכלל שכבות האוכלוסייה לצאת לבלות ובכך ישנה תעסוקה לילדים גם אחר הצהריים.

אתמול הייתה ההצגה של סמי הכבאי, מתחם הילדים נפתח כבר בשעה 17:00 עם תיאטרון ברמוזה אשר מהווה מפגש חוויתי להורים ולילדים. בובות ענק צבעוניות בצורת שבלול הסתובבו בשדרת הפארק ילדים רבים ביקשו להצטלם איתם ובכך עבורם מדובר באטרקציה מדהימה.

בצומת הפארק, (ליד מתחם במת ההופעות) הופיע קרקס דורטו, שש נערות ביצעו פעלולים מדהימים ובסופה זכו לתשואות הקהל, מעיין מופע רחוב מהמם של ילדי העיר.

ב-18:30 החלה ההופעה של סמי הכבאי, על המדשאה הגדולה ישבו משפחות רבות , בריזה ים תיכונית נעימה נשבה והשמש החלה לשקוע ובזכות כך נוצר מזג אוויר נעים אשר הופך את החוויה לגדולה יותר. עם תחילת ההצגה, סמי הכבאי, הדמות האהובה מסדרת הטלוויזיה, הלהיב הילדים וגם גרם להם לרצות להיות כבאים. מיד בסיום ההצגה, הלכו. ההורים והילדים למתחם המתנפחים ממש בפסגת הפארק ובסמוך למתחם הבמה וגם שם הכל ללא תשלום, הילדים שיחקו עד השעה 20:00 וסיימו פעילות של שלוש שעות ללא תשלום.

סמי הכבאי. צילום: שמואל דוד

סמי הכבאי. צילום: שמואל דוד

הערב המשיך במתחם ‏Live park Ashdod yam עם מופע "מאלביס באהבה" שיתוף הפעולה המבורך בין העירייה לבין בטאמוזיקה – הבית של אמני העיר, הוליד את הפרויקט שבו ניתן ליהנות מהופעות על בסיס יומי של
הערב ירד, הבריזה נשבה, אט-אט החלו להגיע אנשים התיישבו סביב הבמה, חלקם הביאו שתייה וגבינות. אלי קורן, מהיוצרים הוותיקים עם קולו המחוספס עם הקול העמוק, הצליח במופע להחזיר אותנו במנהרת
הזמן עם שירים נוסטלגיים, להיטי אלביס, שנות ה60- ושנסונים צרפתיים ולסחוף את הקהל הרב שהגיע.

מופע של אלביס. צילום: שמואל דוד

מופע של אלביס. צילום: שמואל דוד

במקביל באמפי פארק אשדוד ים אווירה שמימית בהופעה של אברהם פריד באמפי. ענק הזמר החסידי הוכיח היטב מדוע הוא נחשב לאחד הגדולים ביותר בתחומו. שורת הלהיטים, ובהם "עלה קטן שלי" ו"מישהו הולך תמיד איתי", האווירה המיוחדת והביצועים המלוטשים, סחפו את הקהל הגדול שנהנה מכל שיר והתרגש עד דמעות.

פריד אירח את עמיר בניון, שקולו העמוק והחם ריחף מעל האמפי ויחד יצרו מנעד קולות איכותי המשלב דת, רוק, מזרח ומערב, עם תזמורת נגנים אדירה וחיה, שנתנה להופעה כולה את הוויבים הנכונים באוויר הפתוח של אשדוד.

מה צפוי היום?

עדן חסון

היום יתקיים המופע הענק של עדן חסון באמפי. הזמר אהוב הקהל הצעיר יגיע לאמפי באשדוד עם להיטי ענק כמו שקיעות אדומות, שמישהו יעצור אותי, עד שתבואי עד אליי, עושה לי צרות ועוד.

אמפי | 21:00 כרטיסים ניתן לרכוש כאן

עדן חסון. צילום: יניר סלע

עדן חסון. צילום: יניר סלע

קרקס דורטו

הצטרפו לטיול מיוחד שבו תוכלו להכיר מקרוב ולגלות את הסוד מאחורי בית ספר לקרקס דורטו, שהוא הקרקס האשדודי היחיד בעיר. דורטו פעיל מעל עשור ומפיק הופעות איכותיות בארץ ובחו“ל, ולומדים בו אמני ג‘אגלינג, אקרובטיקה, שיווי משקל ועוד.

פארק אשדוד ים | 16:30-21:00

חגיגה ים תיכונית

טברנה בפארק אשדוד ים עם האמן מרסל צרפתי – מוסיקה מכל הזמנים. מפגש שמח במיוחד במדשאות הפארק לערב שכולו טברנה, בריזה ים תיכונית ומוזיקה שמחה כזאת שתוציא מכל אחד מאיתנו חיוך.

פארק אשדוד ים | 20:00-21:30


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר