טלפון סלולרי. אילוסטרציה
טלפון סלולרי. אילוסטרציה

המשטרה תחקור: מי עומד מאחורי המסרונים המתחזים לעיריית אשדוד?

היום הוגשה במשטרת אשדוד תלונה רשמית בגין התחזות והפצת מידע כוזב בשם עיריית אשדוד באמצעות הודעות SMS שקריות הנשלחות לתושבים. התלונה תיחקר בשיתוף יחידת הסייבר

פורסם בתאריך: 2.7.23 20:20

     

הבחירות המקומיות מתקרבות ומתקפות המסרונים למכשירים הטלפון של התושבים רק מתגברות. מועמדים שונים שולחים מסרונים, לעתים בשמם ולעתים תוך אנונימיות, אך בעיקר מלאות בהכפשות.

אלא שלעיריית אשדוד הגיעו תלונות מתושבים על כך שישנו גורם כלשהו אשר מפיץ מידע מטעה, תחת הכותרת "עיריית אשדוד" (Ashdod.muni.il), כאילו הדברים נעשו בשמה ועל דעתה של העירייה. ההודעות נשלחות באמצעות SMS למכשירי הסלולר האישיים של התושבים ובהם מידע כוזב המרמז בצורה מתוחכמת על מחדלים או מידע המכפיש את שמה של העירייה.

מעיריית אשדוד נמסר כי השימוש בהודעות נועד להעביר מידע חיוני לציבור התושבים הן בשגרה והן בחירום, ולכן לא די שבמעשה ההתחזות נמסר מידע מטעה בצורה מכוונת אלא שהוא גם פוגע בערוץ קשר חיוני עם התושבים. על כן, העירייה מודיעה כי הדברים אשר הופצו באמצעי התקשורת לא די שאינם בשמה ובאישורה, אלא שיש בהם כדי הונאת הציבור ופגיעה בשמה הטוב של העירייה.

לאור זאת, היום אחר הצהריים הגישה המשנה למנכ"ל העירייה, דינה בר אולפן, תלונה במשטרת אשדוד בגין התחזות והונאת הציבור. התלונה צפויה להיבדק על ידי הגורמים המקצועיים במשטרה עד לאיתור המתחזה או המתחזים.

העידה במשפט, המשנה למנכ"ל העירייה והממונה על החוק למניעת הטרדות מיניות, דינה בר אולפן. צילום: אורי קריספין

דינה בר אולפן. צילום: אורי קריספין

בהזדמנות זו, עיריית אשדוד קוראת לציבור התושבים "בבקשה להיות זהירים בקבלת המסרים בהודעות ה-SMS, ולהפעיל שיקול דעת בכל הודעה שמתקבלת בטלפונים הניידים. אנו נמצאים בתחילתה של מערכת בחירות וזה המקום לקרוא למתמודדים ולכל המעורבים בתהליך הבחירות, לנהוג באחריות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר