רוני סאיג
רוני סאיג

בגלל הסלוגן "אשדוד רוצה שינוי": פעיל הציבור האשדודי רוני סאיג ישלם אלפי ש"ח לברק סרי

יו"ר ועדת הבחירות האזורית בבאר שבע הטיל הוצאות בסך 9000 שקלים על רוני סאיג שעתר נגד המועמד ברק סרי על שימוש בסלוגן: "אשדוד רוצה שינוי". סאיג: "מכבד את הפסיקה"

פורסם בתאריך: 27.6.23 16:12

     

יו"ר ועדת הבחירות האזורית באר שבע, השופט גד גדעון, הטיל היום הוצאות משפט בסך 9,000 ש"ח על פעיל הציבור רוני סאיג מאשדוד שעתר נגד ברק סרי על השימוש בסלוגן "אשדוד רוצה שינוי".

סאיג טען בעתירתו לוועדת הבחירות,כי השם "אשדוד רוצה שינוי" שייך לו. השופט גד גדעון פסק שהעתירה חסרת הצדקה ועצם הגשתה פוגעת בזכויות יסוד. עוד קבע השופט גדעון כי העותר כלל לא עומד ברף הגשת עתירה משום שהוא כלל לא עומד בראש סיעה או מפלגה בשם זה ואין הוא רשאי לטעון בשלב זה טענות אלה.

השופט גדעון ציין בדיון כי השם "אשדוד רוצה שינוי" הוא שם גנרי ואין לסאיג שום בעלות עליו וכי אין בשימוש בסלוגן "אשדוד רוצה שינוי" שום הטעיה, זאת לנוכח העובדה שליד הסלוגן כתוב השם ברק סרי.

השופט דחה מכל וכל את העתירה וקבע כי סאיג לא קנה שום זכות בשם "אשדוד רוצה שינוי" וכאמור הטיל עליו הוצאות משפט בסך 9,000 ש"ח. את ברק סרי ייצג בדיון עו"ד גיא בוסי.

סרי בכנס של עולים מצרפת. צילום: מטה ברק סרי

ברק סרי והסלוגן. צילום: מטה ברק סרי

השופט הורה לסאיג לשלם את הוצאות המשפט תוך 30 ימים, אחרת הסכום יישא הפרשי ריבית והצמדה.

רוני סאיג מסר בתגובה כי "טרם ניתן לבסס בעלות על השם אשדוד רוצה שינוי, מכיוון שמועד רישום התנועות בבחירות הקרובות יעשה רק ב 27-09-23 או לחלופין ב 28-09-23. במסגרת הדיון הוצגו לשופט מסמכים המעידים כי בניגוד לנאמר בכתב התגובה של המשיב, כי זהו שם התנועה בראשותו הוא עושה בכך שימוש רק כסלוגן בלירות, וכיום ה 27-06-23, יכריז על שם תנועתו. יו"ר ועדת הבחירות האזורית קבע שאני צריך לשלם 9,000 שח לברק סרי, עבור הוצאות משפט. אני מכבד את פסיקת יו"ר ועדת הבחירות האזורית ואוסיף לפעול למען העיר והתושבים בכל הזדמנות ופלטפורמה אפשרית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר