נכט בקאנטרי, היום

סגן רה"ע אלי נכט בביקור פתע: "זה לא קאנטרי זה אתר בניה"

נכט סייר היום בקאנטרי ברובע י"ג שהפך כבר למתחם מריבה, ולדבריו הוא נדהם לגלות שהמקום רחוק מאוד מלהיות מוכן לפתיחה וטען כי כצנלסון מנסה לגרוף הון פוליטי מהמקום

פורסם בתאריך: 20.6.23 16:55

     

אחרי שסורב להכנס למתחם הקאנטרי ברובע י"ג, ואחרי שעובדי הקבלן הזמינו לו משטרה על מנת למנוע את כניסתו, המועמד לראשות העיר ויו"ר סיעת עתיד אשדוד עו"ד אלי נכט, הצליח למרות זאת להכנס לביקור פתע במתחם, מלווה בסגן מהנדס העיר עמית אלגמיל.

אל הביקור שהועבר בשידור חי בדף הפייסבוק שלו, הצטרפו כעשרה פעילי ציבור מוכרים תושבי העיר אשדוד, שראו יחד עם הצופים את בדיקת הפתע של נכט.

נכט אמר לאחר הביקור כי הוא ואנשיו הופתעו לראות את חומרת ממצאי הבדיקה, שעלו לכדי "תוצאה מרשלנות חמורה ביותר, וסכנה בטיחותית הזויה".

הקאנטרי, היום

הקאנטרי, היום

נכט אמר גם כי כי חלק נכבד מהקאנטרי המתוכנן טרם נבנה, וחלק מתוכניותיו שונו בלי תיאום מראש ולרעתם של תושבי אשדוד. "נכנסתי לקאנטרי כאשר מסביבי מתבצעות עבודות ניקוז, ביוב וחשמל", אמר נכט, "בנוסף נדהמתי שהוחלט לוותר על בניה של הקומה השניה שמופיעה בתכנון. הג'קוזי צומצם לשליש מגודלו. ביטלו את חדר העזרה הראשונה".

נכט בקאנטרי, היום

נכט הוסיף: "יתרה מזאת – ביטלו חדר משחקים לילדים, מתחם חדרי הטיפולים אפילו לא התחיל להבנות, מערכת הביוב חוברה למערכת הניקוז, באופן כזה שהריח מהביוב עלול לפגוע בבריאותם של באי המתחם, תקרה מסוכנת שאינה עומדת בתנאי התקן הבסיסי לטובת ביטחון המבקרים. זאת מבלי להכנס לקטנות, כדוגמת רמת הגימור הירודה מאוד, הכל עם כתמים ועובש, צבע דהוי ועוד".

נכט אף האשים את סגן רה"ע שמעון כצנלסון כי הוא מנסה לעשות הון פוליטי מפתיחת הקאנטרי, "אין ספק שנעשתה עבודה כושלת בבניית הקאנטרי, כאשר סניה כצנלסון מזדרז לפתוח את הקאנטרי לפני הבחירות, כדי לגרוף הון פוליטי על חשבון בטיחותם של התושבים, ועל חשבון אי השלמתו של הקאנטרי. אם לא נשלים את כל התכנון של הקאנטרי כפי שתוכנן מראש בטרם פתיחתו לתושבים, אנחנו לא נשלים אותו לעולם. אני דורש כי הקאנטרי ייבנה ויושלם בדיוק כפי שהדבר בא ליידי ביטוי בתכניות, בהתאם למה שתוכנן ובהתאם לתקציב שניתן, לא ייתכן שהתקציב גדל והקאנטרי קטן, ואני אעמוד על הדרישה שהדברים יתבצעו במאת האחוזים ולא בשלושים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר