הלן גלבר. צילם: אבי רוקח. הקאנטרי בי"ג
הלן גלבר. צילם: אבי רוקח. הקאנטרי בי"ג

גלבר מובילה הפגנה מול הקאנטרי באשדוד: "אי אפשר לשתוק מול המחדל המתמשך הזה"

ביום רביעי הקרוב בשעה 19:00 צפויה להתקיים הפגנה מול הקאנטרי בי"ג וזאת במחאה על הכוונה לעכב את פתיחתו. "אני לא מתכוונת לשתוק יותר – ואני צריכה אתכם איתי", קוראת המועמדת לראשות העירייה, הלן גלבר

פורסם בתאריך: 19.6.23 16:41

     

המועמדת לראשות העירייה, חברת המועצה הלן גלבר קוראת לציבור להגיע להפגנה של תושבים שתקרא לפתיחת הקאנטרי כבר בקיץ הנוכחי ולא להמתין עד לאחר הבחירות.

"די, נמאס כבר שעושים צחוק מתושבי אשדוד. אף אחד לא קונה יותר את התירוצים והשקרים בנוגע לקאנטרי שעדיין עומד כמו פיל לבן", כתבה גלבר, "פרויקט שהחל ב-2006 – 17 שנים של הבטחות לתושבי אשדוד שהופרו ברגל גסה – ועדיין לא רואים את הסוף. איפה ראש העיר? יכול להיות ששוב ושוב הוא נכנע ללחצים פוליטיים מטעם מי שמסרבים לפתוח את המתחם בשבת?".

גלבר מציינת כי כבר בשנת 2019 היא התנגדה נחרצות לביטול המכרז "ואם היו מקשיבים לי הקאנטרי כבר היה פועל. איפה חברי המועצה כצנלסון וארליך שתמכו בפיצול המכרז ועיכבו את הפרויקט עוד כמה שנים? תחשפו את כל המידע שאתם מסתירים מתושבי אשדוד! ברגע שתיחשף האמת כולם יבינו באיזו דרך שערורייתית מנהלים את העיר ודוחפים אותה לתהום. יש לי חדשות בשבילכם: זה נגמר".

חדר הכושר בקאנטרי

חדר הכושר בקאנטרי

עוד הוסיפה גלבר: "אין אדם אחד שאוהב את העיר הזאת ויכול לשתוק מול המחדל המתמשך הזה. אני לא מתכוונת לשתוק יותר – ואני צריכה אתכם איתי. ביום רביעי הקרוב בשעה 19:00 נפגין מול הקאנטרי ונפעיל לחץ לפתוח אותו. אנחנו ננצח במאבק הזה וננצח במאבק הגדול על העתיד של העיר האהובה שלנו. מבטיחה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר