עינת צבעוני סעדון. צילום: אלבום אישי
עינת צבעוני סעדון. צילום: אלבום אישי

"כמה פשוט וברור לצעוד יחד": עינת צבעוני סעדון מצטרפת לתנועת אשדודים

מספר 11 ברשימת 'אשדודים': הפעילה החברתית עינת צבעוני סעדון מצטרפת לתנועת אשדודים, ומתכוונת לקדם נושאים רבים, כשבראשם תחום החינוך והטיפול בגיל השלישי. "השקעה בדור ההורים שלנו יחד עם השקעה בדור העתיד, היא המתכון הנכון למען כולנו"

פורסם בתאריך: 12.6.23 09:28

     

הפעילה החברתית עינת צבעוני סעדון, מצטרפת לתנועת אשדודים שתרוץ למועצת העיר בבחירות הקרובות. עינת היא בת 46, עובדת 20 שנה בתחום עמילות מכס באשדוד. היא נשואה ואימא לשלושה ילדים: מעיין בת 16, ליאור בן 14, ואדיר בן 5. כאימא למתבגרים, מתכוונת עינת לקדם את תחום הנוער בעיר, ולא מתכוונת לשכוח גם את הגיל השלישי.

"גדלתי והתחנכתי באשדוד. אני אוהבת את אשדוד ושומרת על כבוד העיר בחירוף נפש, כי אשדוד היא בית והיא חשובה לי מאוד", אמרה עינת, שתתמקם במספר 11 ברשימת התנועה למועצת העיר. "יש נושאים ותחומים רבים שצריך וחשוב לעדכן, לשדרג ולתקן במדינה בכלל ובאשדוד בפרט, ובכל זאת, מה שחשוב ביותר בעיניי הוא הנוער – כאימא למתבגרים, והגיל השלישי, כי דאגה לשורשים שלנו, לדור ההורים שלנו יחד עם השקעה בדור העתיד, הוא המתכון הנכון למען כולנו. אלו הנושאים שאני מתכוונת לקדם עם ולמען כל תושבי אשדוד".

כנס תנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

כנס תנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

"הצטרפתי לתנועת אשדודים בזכות ההשקעה בדור הצעיר, בחינוך לנתינה ולעשייה מבורכת, בזכות תשומת הלב לשכונות הוותיקות ולגיל השלישי ובזכות החשיבה הסביבתית והקיימות החרוטים על דיגלה". הוסיפה עינת. "כשרואים מי האנשים שמובילים את התנועה, מבינים כמה פשוט וברור לצעוד יחד. אלה הם האנשים שיוצרים שינוי. אלה הם האנשים שארצה במועצה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר