השלט שהושחת
השלט שהושחת

"אשדוד לא תהיה בני ברק": כך הושחת שלט בחירות של הלן גלבר

פורסם בתאריך: 6.6.23 19:49

     

שלט בחירות של המועמדת לראשות העירייה, הלן גלבר, שנתלה בדרך מנחם בגין פינת אנטלנה בעיר, הושחת על ידי שפיכת צבע אדום על פניה.

"זה לא בבני ברק, זה כאן באשדוד. השחתה מזעזעת ומאיימת של פניי על שלט בחירות", היא כותבת ואומרת כי תלונה תוגש בקרוב למשטרה.

עוד כתבה גלבר: "יש מי שקשה להם עם העובדה שאנחנו חזקים, שהשטח איתנו, שאנחנו הולכים לנצח. הם עובדים קשה בתקשורת ובאולפנים אבל לא מצליחים להתרומם ולקבל את תמיכת התושבים. אנחנו מפריעים להם. ייתכן שגם קשה להם לראות תמונות של נשים במרחב הציבורי. כשאני אבחר לראשות העיר, אלחם בכל הכלים האפשריים נגד אבדן הצביון וההקצנה. אשדוד לא תהיה בני ברק. ובהקשר אליי – אני מבטיחה שעל כל שלט שלי שיושחת, נתלה עוד חמישה. לא תפחידו אותנו. נילחם בתופעות המכוערות הללו ונרחיק אותן מאיתנו – כי אין לנו עוד אשדוד!".

אלמוזלינו רייז. צילום: דודו קקון

אלמוזלינו רייז. צילום: דודו קקון

גם חברת המועצה, אורית אלמוזלינו רייז התייחסה למקרה הזה וכתבה: "מזועזעת ממקרה ההשחתה של שלט בחירות על רקע מגדרי! בעניין הזה אין פוליטיקה ואני מגנה בכל תוקף את ההשחתה! בהתאם להחלטת מועצת העיר שאישרה את פרוטוקול הועדה למניעת אלימות בראשותי – אפנה למוקד 106 לבדוק אם יש צילומים של הארוע ואבקש מקב"ט העירייה להגיש תלונה במשטרה. כמו שהלן אמרה – על כל שלט שיושחת על רקע מגדרי נתלה חמישה. וכולנו רואים שהעיר אשדוד מוצפת בשילוט עם נשים ונערות לאור ההחלטה שהבאתי למועצה לפיה תהיה הנכחה של שילוט על רקע מגדרי, גם כדי להילחם בתופעה מכוערת ואלימה זו. לא ימחקו אותנו – לא במדבקות סגולות ולא בטושים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר