שרוק מרק וברק סרי. צילום: אבי רוקח
שרוק מרק וברק סרי. צילום: אבי רוקח

"גאה ומתרגשת לחבור לראש העיר הבא של אשדוד": שרון מרק מצטרפת לברק סרי

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך לשעבר שרון מרק מצטרפת למועמד לראשות העיר ברק סרי. "אני משוכנע שהיא תסייע לי רבות לבצע את השינוי המיוחל באשדוד", מסר סרי

פורסם בתאריך: 6.6.23 11:03

     

התפתחות פוליטית משמעותית באשדוד. חודש בלבד אחרי שהשיק את הקמפיין שלו, מודיע הבוקר המועמד לראשות עיריית אשדוד ברק סרי על צירוף משמעותי לרשימתו – חברת מועצת העיר וסגנית ראש העיר לשעבר שרון מרק.

מרק, ילידת העיר, נשואה לשי ואם לארבעה, פועלת בשנים האחרונות רבות בתחום החינוך, איכות הסביבה והתעסוקה. בבחירות האחרונות בשנת 2018, עמדה מרק בראש סיעת הלביאות, רשימת נשים, שקיבלה שני מנדטים למועצת העיר.

שרון מרק, בשבוע שעבר בהפגנה מול עיריית אשדוד

בעקבות הצלחה זו מונתה מרק ע"י ראש העיר המכהן יחיאל לסרי לסגנית ראש העיר ולמחזיקה במשותף של תיק החינוך והממונה על העסקים והחדשנות בעיר ויו"ר ועדת איכות הסביבה. החיבור בין השניים הסתיים בטונים צורמים שבסיומם, עוד באמצע הקדנציה היא עברה לשורות האופוזיציה.

כעת, מרק, חוברת כאמור למועמד לסרי ותוביל שם את נושאי החינוך, איכות הסביבה והחדשנות.

"אני שמח מאד על החלטתה של שרון להצטרף לסיעה שלי", מסר סרי, "ואני משוכנע שהיא תסייע לי רבות לבצע את השינוי המיוחל באשדוד. שרון פועלת רבות בנושא החינוך, הנושא החשוב ביותר לטעמי. היא שוקדת בשבועות האחרונים עם מומחי חינוך מישראל ואנשי מקצוע על גיבוש מתווה חינוך רלוונטי חדשני ופורץ דרך לתלמידי אשדוד, בדגש מתן הזדמנות שווה לכל ילדה וילד באשדוד למיצוי מלא של יכולותיהם על כלל הרצף הגילאי. אני מאחל לשרון ולכולנו בהצלחה גדולה ואין לי ספק שביחד נוביל את השינוי באשדוד".

מרק הוסיפה: "גאה ומתרגשת לחבור לברק סרי, ראש העיר הבא של אשדוד. החיבור שלנו, ברק&מרק יצליח יחד, להסיר מכשולים אדירים ולהפוך את אשדוד לעיר המאמצת חדשנות כדרך חיים, מובילה לאומית ובעלת בולטות בינלאומית. לחיבור החשוב הזה אני מגיעה עם תוכניות עבודה מסודרת בחינוך, בתעסוקה והייטק, בשיוויון חברתי – ולשמחתי אני חוברת לאדם רציני, ערכי ומקצועי ויודעת שיחד נוכל לממש את השינוי העירוני הנדרש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר