ברק סרי
ברק סרי

"דעה לא לגיטימית": ביקורת על התבטאות של ברק סרי, המועמד לראשות עיריית אשדוד

המועמד לראשות העירייה אמר כי הסתרת נשים מפרסומים במגזר החרדי היא התחשבות במגזר ואינה הדרת נשים. בשדולת הנשים מתחו ביקורת על הדברים

פורסם בתאריך: 18.5.23 19:13

     

בתוכנית הבוקר של קשת 12, נערך היום דיון בעניין של חנות הפארם בבני ברק שבה הודבקו מדבקות על פניהן של נשים.

חבר הפאנל, ברק סרי שהוא גם המועמד לראשות עיריית אשדוד, התייחס לכך בביטול ואמר: "זאת היתממות, לאותן חברות יש פרסומים שמציגים (נשים) בחוצות הערים ופרסומים אחרים בערים החרדיות. זה נקרא סובלנות, זה לא נקרא הדרה, ולא נקרא אפליה ופגיעה בנשים. זה נחשב התחשבות באורח החיים החרדי".

צפו בדבריו:

הדבר עורר ביקורת רבה, כך למשל, שדולת הנשים צייצה על כך בטוויטר: "כשהבחירות לרשויות המקומיות הולכות ומתקרבות, חשוב לזכור מי מהמועמדים לא רואה אותנו: ברק סרי, שמתמודד על ראשות העיר אשדוד, טען הבוקר שהעלמת פנים של נשים ממרחבים של חרדים 'זה לא הדרה ולא אפליה, ולא פגיעה בנשים. זה התחשבות באורח חייהם' זאת דעה לא לגיטימית, בטח כשמגיעה ממועמד לראשות עיר".

גם חבר הכנסת שרן השכל (המחנה הממלכתי) צייצה: "מצער כשערכים הם מטבע עובר לסוחר לטובת כיסא וג'וב. הדרת נשים מהמרחב הציבורי לא מתאימה לישראל ולא שייכת למאה ה-21".

הדבר עורר ביקורת גם באשדוד, שכן בה יש רגישות לדבר, מאחר ולא פעם, ישנם גורמים המשחיתים מודעות פרסום שבהן מופיעות נשים.

פעילת הציבור, רונית שגיא, מי שפרסמה את הסרטון בחשבון הטוויטר שלה, כתבה על כך כי "ברק סרי, לגמרי הולך להשתמש בקשרים שלו עם אריה דרעי".

גם המועמד לראשות העירייה, אלי נכט, ביקר את ההתבטאות וכתב: "לשמוע ממועמד לראשות העיר שיש למחוק נשים מהמרחב הציבורי, רק בהיותם נשים זה נורא בעיני".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר