תנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים
תנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

מעל 60 אלף ש"ח: הצלחה לתנועת 'אשדודים' בקמפיין גיוס המונים

תנועת אשדודים מסמנת הצלחות: השבוע חצתה התנועה את היעד שהציבה בקמפיין גיוס המונים 'הדסטארט', וגם - תתמודד בפריימריז הקרובים עם כמות תומכים כפולה מהבחירות הקודמות. קרן סהר עופרי, דוברת התנועה: "זה מרגש מאוד"

פורסם בתאריך: 16.4.23 23:23

     

תנועת אשדודים המתמודדת למועצת העיר אשדוד בפריימריז 2023 חתמה השבוע על הצלחה גדולה כשהצליחה לחצות את המספר שהציבה בקמפיין גיוס ההמונים ב'הדסטראט', וגייסה מעל ל-60,000 שקלים.

התנועה, שפתחה עשור שני לפעילותה, תתמודד השנה למועצת העיר כשסך חבריה כפול ממספר הפעמים שאיתם התמודדה בבחירות הקודמות. "זו התחלה נפלאה וצעד ראשון חזק ובטוח במסע של כולנו אל יום הבחירות ב31/10/23", מסרה דוברת התנועה, קרן סהר עופרי, "יצאנו לדרך עם מספר כפול של תומכים ותומכות מהפעם הקודמת וזה מרגש מאוד".

יניב קקון, יו"ר תנועת אשדודים בפריימריז 2018. צילום: תנועת אשדודים

יניב קקון, יו"ר תנועת אשדודים בפריימריז 2018. צילום: תנועת אשדודים

גדילת התנועה מושפעת באופן ישיר מפעילותה הציבורית הפרוסה בכל השכונות ונוגעת לכלל המגזרים והגילאים. מדובר בפעילות מלאת הצלחות שהתרחבה מאוד בשנים האחרונות, הכוללת את הטיפול בתחום הנוער עם תקציב חסר תקדים, הרחבת המענה לצעירים, לעולים חדשים ולתושבים עם צרכים מיוחדים, וגם מאבקי סביבה ששומרים על הטבע, יצירת פעילות קהילתית שצומחת מאפס, ופיתוח היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי הראשונה מסוגה בארץ.

תנועת אשדודים המורכבת ממנהיגים ופעילים קהילתיים מכל גווני הקשת הפוליטית והחברתית, ערכה בעשר השנים האחרונות מפגשים עם אלפי תושבים, החל מבני נוער ועד בני הגיל השלישי, על מנת לברר מה הצרכים האמיתיים של תושבי העיר ולאן הן היו רוצים להוביל אותה בשנים הבאות.

"מגיע לכולנו, תושבי אשדוד, לגור בעיר שרואה, מקשיבה ודואגת לנו – באמת" נכתב במטרת הפרויקט באתר 'הדסטראט'. "בואו לקחת חלק בעיצוב עתידה של העיר אשדוד, אנו מאמינים שאפשר להחזיר את אמון הציבור במנהיגות פוליטית, ואת התקווה והשייכות לאשדודים. הדרך ליצירת שינוי חברתי טמונה בערכים של טוב משותף, עשייה, קהילתיות ושותפות".

חברי תנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

חברי תנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

ההד סטארט אמנם הסתיים בהצלחה, אך עדיין ניתן להצטרף (עד לתאריך ה-30/4) לתנועת התושבים הגדולה באשדוד, להשפיע ולעצב באופן דמוקרטי את רשימת התנועה לקראת בחירות 2023. "אין לנו קבלנים או אנשי הון מאחורינו, זה רק אנחנו ואתם", אמר אלכס פנוב גזבר התנועה, "זה הישג מרגש ומרשים, תודה אישית לכל אחת ואחד, יחד זה כוח".

ההצטרפות אל תנועת אשדודים בלינק הבא – https://bit.ly/AshdodimForms


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר