יצחק אילן. צילום: פבל

ס' ראש השב"כ לשעבר יצחק אילן: תומך בבוגי יעלון

יצחק אילן: "אדם שנמצא בצד הימין של המפה הפוליטית ואינו מעוניין שאדם מושחת ימשיך להיות ראש הממשלה נשארה לו רק אופציה אחת: לתמוך בבוגי"

פורסם בתאריך: 10.1.19 10:41

     

יצחק אילן, מי שהיה סגן ראש השב"כ לשעבר, שעלה לאחרונה לכותרות עקב הפרשנות הייחודית שלו לפרשת תאיר ראדה, יצא אמש בהתמיכה פומבית במועמדותו של בוגי יעלון ומפלגתו בבחירות 2019. הוא גם פירט לפרטים את הסיבות לתמיכה זו.

כאן דרום מצטט את המסר כלשונו:

אני תומך במשה בוגי יעלון ובמפלגת תל״מ:
1. ראשית, אני נמצא בצד הימין של המפה הפוליטית, אך לא ימין פנאטי שרוצה לספח עוד 2-4 מיליון ערבים ולשים קץ למדינת היהודים. או כאלה שמציעים טרנספר של האוכלוסיה הערבית. דעותיי בתחום פוליטי- ביטחוני זהות לדעותיו של בוגי
2. הרזומה המרשים של בוגי- שר הביטחון, שר לעניינים איסטרטגיים, רמטכ״ל, תפקידים בכירים בשדרה הפיקודית של צה״ל – מכשירה אותו להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל יותר מכל האחרים: לפיד, גנץ, גבאי ועוד…
3. בוגי הוא אדם עם יושרה, הגון, נבון וחכם. הראיה הוא התפטר מתפקיד שר הביטחון בגלל עיסקת הצוללות המושחתת.
4. היום השילטון נמצא בידי אדם מושחת- ביבי נתניהו- שמעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה ובידי מפלגת הליכוד שבחלקה (לא כולם, יש שם גם אנשים ישרים והגונים) מורכבת מעבריינים לשעבר או מעבריינים שנמצאים תחת חקירה, שמעדיפה טובת המפלגה וטובת חבריה על פני טובת המדינה.
5. אני גם תומך בגישתו של בוגי לגבי גיוס חרידים לצה״ל, שהכל צריך להיעשות בהסכמה וללא סנקציות פליליות, אלא בתמריצים חיוביים.
6. בוגי הבטיח שלא ייכנס לקואליציה שתבחר בביבי כראש ממשלה. אני סומך עליו, שהוא יעמוד בהבטחתו.
7. יש להחליף את השילטון הנוכחי, שמרסק את דמוקרטיה ואת שילטון החוק של המדינה. מי שיכול לעשות את זה הוא בוגי, כי רק הימין יכול להוריד את ליכוד מהשלטון, כי רוב העם הוא ימני והשמאול לא יכול להחליף את השילטון, לא משנה איך יחלקו בשמאול את המנדטים מחדש.
8. אדם כמוני שנמצא בצד הימין של המפה הפוליטית ואינו מעוניין שאדם מושחת ימשיך להיות ראש הממשלה והוא רציונלי ולא פנאטי, נשארה לו רק אופציה אחת: לתמוך בבוגי!!
אלה הסיבות שבגללן אני תומך בבוגי!!!!

לשאלת כתבינו האם יתמודד אילן לכנסת הקרובה ענה יצחק אילן בשלילה, אך הדגיש כי הרגיש כי הוא חייב להביע תמיכתו בפומבי.

 

 

סגן ראש השב"כ האשדודי לאילנה דיין: זדורוב לא רצח

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר