צילום: עזריה לוי ויחסי ציבור שאבוס
צילום: עזריה לוי ויחסי ציבור שאבוס

אבי אמסלם במתקפה חסרת תקדים על נכט ו"שאבוס"

אחרי שאשדוד הצטרפה לירושלים ועוד מספר ערים במיזם התחבורה הציבורית בשבת, התגובות של בכירי העירייה לא איחרו לבוא. האם רואים אש ראשונה בתוך נגמ"ש המועצה?

פורסם בתאריך: 9.1.19 18:28

     

פוסט שעלה היום בעמוד "שבוס אשדוד" מזמין תושבי העיר אשדוד להגיע לכנס ההסברה בנושא התחבורה השיתופית בשבת בעיר. שם יוצגו כל פרטי התוכנית –  על איך, למה וכמה.

מי שניהל את המגעים עם חברת שבוס (המפעילה אוטובוסים במספר ערים בישראל בשבת) היה אלכס פנוב, שהיום חברו אליו כמה פעילים חברתיים ידועים.

אלכס פאנוב, תנועת "אשדודים" צילום: מייק וייצמן

אלכס פאנוב, תנועת "אשדודים" צילום: מייק וייצמן

במקום להאבק על הקרדיט, נרשם פרגון מלא בין מי שהבטיח תחבורה בשבת, חבר המועצה נכט. אלכס פנוב, פעיל ציבור ומועמד מספר 6 ברשימת 'אשדודים',ממובילי התחבורה השיתופית בשבת, ביקש לציין, כי הם אומנם מקבלים את תמיכתם של מספר חברי מועצה ובהם גם של סגן ראש העיר שמעון כצנלסון, חבר המועצה יניב קקון ועוד אך משיקולים פוליטיים הפוליטיקאים, לפי עמדתו, מעדיפים להיות מאחורי הקלעים בעניין הזה. עוד ביקש פנוב להוסיף, כי ב-30/1/2019, בשעה 20:00 בפאב ה"זה" יתקיים כנס הסברה של הפעילים התומכים בשירות תחבורה שיתופית לכולם בשבת בשיתוף חברת 'שבוס' המפעילה קווים בשבת בערים אחרות והציבור מוזמן במטרה לשאול שאלות וכמובן לקבל תשובות.

 

חבר המועצה אלי נכט ביקש לשבח את כניסת התחבורה לעיר

"תחבורה שיתופית בשבת נותנת מענה לצורך סוציאלי אמיתי, המטיב בעיקר עם האוכלוסיות החלשות, כדוגמת ההורים שלי שאין להם רכב. לא יתכן שיהיו כלואים בימי החופש היחידים שלהם בין כתלי הבית. אני בטוח שמי שדאגתו נתונה לאוכלוסיות החלשות, יתמוך ביוזמה זו. אני מברך על הרוח החדשה והשוויונית שנושבת בעיר, מדובר במימוש הבטחות לבוחר ואני גאה על כך", אמר נכט לכתבנו

 

פוסט שעלה היום בעמוד "שבוס אשדוד" קורא לתושבי העיר אשדוד להגיע לכנס ההסברה בנושא התחבורה השיתופית בשבת בעיר. שם יוצגו כל פרטי התוכנית –  על איך, למה וכמה.

מי שניהל את המגעים עם חברת שבוס (המפעילה אוטובוסים במספר ערים בישראל בשבת) היה אלכס פנוב.

פנוב נעזר בחבר מועצת העיר, אלי נכט שמספר: "הבטחתי תחבורה בשבת, זה נושא הדגל שלי, על פי בקשת הנהלת העיר התבקשתי שלא להיות בפרונט של הפעלת התחבורה בשבת כדי שלא אייצר פרובוקציה נוספת שתפגום בשלמות הקואליציה, זאת על אף המימון שהשגתי לטובת נושא זה מגורמים פרטיים כבר לפני כחודשיים ומאז אפשרתי לאחרים להמשיך להוביל את הנושא".

תגובת יו"ר ש"ס  אבי אמסלם:
"מדובר במעשה חמור, ימים לאחר שהשקט חזר לאשדוד יש מי שמנסה ליצור פרובוקציה שכזאת בעיר אשדוד, לא יקום ולא יקרה. גם אם יגיע לפתח המועצה אישור העיר לא יקבלו. סטטוס קוו הוא שמירה על מצב קיים – כמו שאני, שאחראי בין היתר על מתנ"ס הדיונה לא אסגור בשבת, כך לא תיהיה תחבורה בשבת".

על חבר המועצה נכט: "מדובר בחבר מועצה צעיר וחסר ניסיון המנסה לעורר פרובוקציות בכוח, אין לקחת דבריו ברצינות. תחבורה בשבת באשדוד לא תהיה".

 

בחברת שאבוס ביקשו להעיר:

חשוב לציין כי שבוס הינו מיזם פרטי אשר אינו קשור בשום אופן לעיירית אשדוד ו\או למועצת העיר.

אנו כותבים זאת, כי אבי אמסלם כנראה לא הבין זאת ("גם אם יגיע לפתח המועצה אישור העיר לא יקבלו"). לא, אין צורך לשבוס להגיע למועצת העיר.

הכל באופן פרטי, מתנהלים כחברי אגודה.

אין פה שום הפרת סטטוס קוו, מלחמת חילונים חרדים או כל המצאה אחרת. קווי ההסעה של שבוס לא (!!) יעברו באיזורים מעורבים ו\או דתיים.

אנו רק רוצים שהמשפחה מאיזור א', אשר הינה מעוטת יכולת ואינה בעלת רכב – תוכל לבלות ולהנות בביג פאשן בשבתות, בים או באיזור ת"א

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר