יניב קקון בחגיגות הניצחון של האשדודים צילום: יח"צ

אנחנו כאן בשביל להשאר! – תנועת אשדודים חוגגים ניצחון

מסיבת ניצחון 2018 תנועת אשדודים התקיימה אמש בנוכחות של מאות מחברי תנועה באולמי בנג'מן. יניב קקון, יו"ר התנועה "פתחנו באופן רשמי את הפרק הבא במסע שלנו, ומעכשיו המטרה שלנו היא לעשות את השינוי, להמשיך ולהגדיל את תנועת התושבים של אשדוד, להשפיע ולהשמיע את קולם של האשדודים בעוצמה - מבפנים!"

פורסם בתאריך: 12.12.18 10:47

     

כמאתיים אשדודים, שותפים בתנועת אשדודים באו לחגוג אתמול באולמי בנג'מין את הניצחון הגדול של כניסתה למועצה. יניב קקון, יו"ר התנועה "פתחנו באופן רשמי את הפרק הבא במסע שלנו, ומעכשיו המטרה שלנו היא לעשות את השינוי, להמשיך ולהגדיל את תנועת התושבים של אשדוד, להשפיע ולהשמיע את קולם של האשדודים בעוצמה – מבפנים!"

החגיגות של חברי התנועה מגיעות לאחר של שש שנות עבודת שטח ועשיה אשר הוכיחו את עצמם בבחירות הנוכחיות בקלפיות, כאשר אלפים מתושבי אשדוד יצאו להשפיע והכניסו את התנועה למועצה עם שני מנדטים.

מדובר בהישג מרשים ומרגש לתנועה הצעירה שלכל אורך מערכת הבחירות הנוכחית שמרה על קמפיין נקי מהכפשות, ועשתה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב – לפגוש את התושבים בשטח.

אשדודים, שהבטיחו שהפעם הם נכנסים למועצה, קיימו ובגדול, "לא היה לנו ספק שנצליח", אמר מאיר אברז'ל אשר נכנס למועצה לצד יניב קקון,"בשש בשנים האחרונות עבדנו ללא הפסקה, צברנו ניסיון, נלחמנו במאבקים, הובלנו מיזמים קהילתיים, והכרנו את השטח ואת הצרכים האשדודים לעומק. היום אנחנו חוגגים את התוצאה, ועושים זאת עם האנשים הכי חשובים, להם אנו חבים הכל ועבורם לא נוריד את הרגל מהגז גם בחמש השנים הקרובות – תושבי אשדוד."

באירוע נכחו מאות פעילים, תומכים ותושבים אשר באו להרים כוסית יחד ולחגוג את ההצלחה אליה היו שותפים. בנאומי הפתיחה הודו חברי התנועה לכל המתנדבים, אנשי המקצוע והפעילים אשר סייעו לתנועה לאורך הקמפיין ובמיוחד למנהל הקמפיין רון ברקאי אשר ניצח על כל המהלך. על האווירה הנעימה והמוסיקה הטובה בערב היה אחראי DJאופיר טובול אשר גם הוא נמנה בין תומכיה של התנועה.

תנועת אשדודים ממשיכה להיות נאמנה לאג'נדה שלה, ובאמצעות שני הנציגים שלה במועצה, יניב קקון, ומאיר אברז'ל, היא מבטיחה לייצג את האינטרסים של כל תושבי אשדוד, ולשים על סדר היום הציבורי את הנושאים הבוערים ביותר.

"אנחנו מגיעים מוכנים, יש לנו תכנית עבודה ברורה עם פתרונות ודרכי פעולה, והמטרה שלנו היא – לייצר אשדוד שרואה את כל מגוון תושביה, קשובה לצרכים שלהם ונותנת להם מענה שוויוני. אני יודעת שיניב ומאיר יפעלו למען הצרכים המיוחדים כמו גם למען הסביבה, הנוער, הרווחה וכו', בדיוק כאילו אני או כל חבר תנועה אחר היה שם, וזה, בעיני,  הכוח והיופי של תנועת אשדודים, שאנחנו רק הצינור להשמעת קול התושבים." אמרה נורית טופז, ממובילות התנועה ומובילת תחום הצרכים המיוחדים בחברה העירונית מטעמה.

תנועת אשדודים נכנסת ככוח צעיר ומרענן למועצה, הם מביאים עמם אידיאולוגיה של טוב משותף, מודלים חדשניים אשר מושתתים על התאמת פתרונות ישימים תוך שיתוף הקהילה, יש להם אג'נדת שקיפות ברורה ורקורד מצוין בהנעת תהליכים מורכבים עד לכדי פתרון שרואה את טובת התושב ומתאים למציאות בה הוא חי.

עכשיו כל שנותר להם הוא לקחת את כל האנרגיה, הניסיון, הידע והמקצוענות ולהתחיל ליישם, מבפנים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר