אלי לחמני - תלונה במשטרה

בית המשפט מחק ללא דיון את הבקשה של לחמני

בקשתו של עו"ד אלי לחמני כנגד ועדת הבחירות לפי פקודת בזיון בית המשפט נמחקה לאלתר

פורסם בתאריך: 28.11.18 20:04

     

חבר המועצה לחמני הגיש נגד ועדת הבחירות בקשה לפי פקודת בזיון בית המשפט. בבקשה טען לחמני שהעירייה לא העבירה אליו חומר הנוגע לבחירות.
חבר המועצה בחר מסיבה תמוהה לצרף את גב' דינה בר אולפן, המשנה למנכ"ל העירייה לבקשה זו, בטענה מופרכת כאילו גב' בר אולפן הורתה לפקידי העירייה לא להעביר את המידע ללחמני.

מתגובה שהגישה העירייה התברר כי גב' בר אולפן שהתה בחו"ל בכל התקופה בה טען לחמני שסרבו לתת לו מידע, כך שלא היה כל מקום לשרבוב שמה לבקשה. עוד התברר כי פרוטוקולי ועדת הבחירות ממילא מפורסמים באינטרנט, ולא צריך כל צו על מנת לעיין בהם. מה עוד שב"כ לחמני היה חבר בועדת הבחירות ולכן כל החומר כבר היה אצלו מראש.
חשוב לציין כי הפרקליטות אשר ייצגה את מנהל הבחירות בעתירה שהגיש לחמני, הבהירה כי הגשת העתירה כולה על ידו היתה מיותרת, והמידע ממילא נגיש לכל הנבחרים, ללא כל צורך בהליך משפטי.

סופו של דבר, לאחר קבלת עמדת העירייה, החליט בית המשפט למחוק את הבקשה לפי פק' בזיון בית המשפט אף ללא קיום דיון בנושא.

את העירייה ייצגה עו"ד לימור ספצ'ק ממשרד הררי טויסטר ושות'.

מערכת כאן דרום פנתה לעו"ד לחמני בבקשת תגובה, להלן תגובתו המלאה:

העיריה – שוב בניסיון לעשות ספינים – מייצרת מצג כאילו העתירה בנושא הבחירות נמחקה ולא היא. בתהליך הראשוני של בקשתי להמצאת נתונים עשו בכירי העיריה כל שביכולתם בכדי להתחמק מלמסור מידע ואפילו התחמקו מלקבל את הבקשה.
רק לאחר שליחת שליח נוסף יחד עם הגשת הבקשה לביזיון ביהמ"ש הסכימו לקבל את הבקשה. אין לנו מושג על מה החגיגה והשמחה.
לא יעזרו הספינים! אמשיך בתהליך עד הוצאת האמת לאור. עובדה ברורה היא שישנו מידע שכל אחד מטיל את האחריות על השני – אם כן, היכן המידע נמצא? למעשה עד היום אף אחד לא יודע היכן הוא (רשימת המצביעים במעטפות הכפולות).
בכל מקרה, היום הוגשה העתירה בנושא הבחירות לרבות בקשה להעברת התיק לבית המשפט באזור המרכז, עקב היותו של גבי כץ, מנהל הבחירות באשדוד, הקב"ט של בתי המשפט בדרום.

להורדת העתירה כפי שנשלחה על ידי עו"ד אלי לחמני 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר