סגנית ברוטציה: שרון מרק יו"ר הלביאות. צילום: פבל
סגנית ברוטציה: שרון מרק יו"ר הלביאות. צילום: פבל

הסכם קואליציוני ראשון: כצנלסון ומרק יהיו סגנים

לראשונה: אישה תמונה לסגנית רה"ע אשדוד. שלושה שבועות לאחר הבחירות סגר מנהל המו"מ הקואליציוני את המתווה לקואליציה רחבה במועצת העיר לאחר שצירף את אשדוד ביחד של כצנלסון ואת הלביאות של שרון מרק בחתימה על הסכם קואליציה גם בהיעדר ש"ס ויהדות התורה

פורסם בתאריך: 21.11.18 22:52

     

לאחר משא ומתן נוקשה ומלא יצרים, ראש העיר יחיאל לסרי משיג היום את ההישג מתישים ומורטי עצבים, משא ומתן שהתנהל עם כל הסיעות, משברים, מהפכים ולחצים – הושג מתווה ראש העיר לקואליציה. התיקים שסיעת אשדוד ביחד תקבל הם סגנות ראש העיר, ממונים על חפ"א, ועדת בנין ערים, קליטה, מנהל התפעול ואת החברה לתיירות.

כצנלסון. צילום: אורי קריספין

כצנלסון. צילום: אורי קריספין

ממקור מקורב לכצלנסון נמסר גם כי יענק לסיעתו חופש הצבעה בכל נושאי דת. שמעון כצנלסון הגיב לפניית כתבינו "הפנים שלנו לקואליציה בשביל לשרת תושבי אשדוד"

"קיבלנו תיק קליטה שזה מאוד חשוב לנו , יו"ר חברה לפיתוח אשדוד וגם יו"ר חברה לתיירות, והתחייבות של ראש העיר ש BIG יהיה פתוח וגם STAR CENTER, וגם חוף הים יהיו פתוחים 7 ימים בשבוע", מספר כצנלסון.

לאחר פניות של אלפי תושבים שנשקול מחדש את כניסתנו לקואליציה ונשמור על העיר אשדוד כעיר פלורליסטית, החלטנו להצטרף לקואליציה. ההצעה אותה קיבלנו עומדת בקנה אחד עם קווי היסוד של סיעתנו, ולאחר שבחנו בכובד ראש את ההצעה החלטנו שחובתנו כלפי התושבים היא לשמור על העיר שלנו. טובת הכלל והרצון לשמור על העיר אשדוד פתוחה, מודרנית, משגשגת ומתקדמת יעמדו כנר לרגלנו, נמסר ממטה כצנלסון.

הלביאות – סגנות, חינוך ואיכות הסביבה

בשורות גם בצד הלביאות, שרון מרק יו"ר הלביאות, תהיה סגנית ראש העיר הראשונה בתולדות העיר למשך השנתיים וחצי הקרובות, ובחמש השנים הקרובות תהיה הממונה על החינוך . במסגרת אחריותה תטפל שרון מרק גם בנושאי הצהרונים הנמצאים בחברה העירונית למתנסים.

הלביאות יקבלו בנוסף  את תיק התעשייה, הייטק ותעסוקה. ויו"ר הועדה לאיכות הסביבה.

קואליציה צרה או רחבה ביותר?

אלי נכט ביום הבחירות. צילום: שני מלכה


חתימה של אשדוד בתנופה של ראש העיר עם אשדוד ביחד של כצנלסון והלביאות מהווים כבר עשרה מנדטים. אליהם צפויים להצטרף כבר השבוע יהדות התורה עם ארבעה מנדטים. אלי נכט שיסכם עד סוף השבוע עם שני המנדטים ואולי גם משה בוטרשווילי שצפוי לשמור על תיק הספורט – סה"כ 17 חברים מתוך 29.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר