"שלם עם עצמי ב-100%", גיטרמן. צילום: פבל
"שלם עם עצמי ב-100%", גיטרמן. צילום: פבל

לא מביט אחורה בזעם: גיטרמן נפרד מהחיים הפוליטיים

אחרי עשור כמ"מ וסגן ועוד 5 בתור חבר מועצה, בוריס גיטרמן מסיים קריירה ציבורית עשירה בעקבות הבחירות האחרונות שבהן לא הצליח להיבחר מחדש. אבל הוא לא בא בטענות וכבר מביט קדימה

פורסם בתאריך: 9.11.18 14:07

     

אחרי 15 שנה במועצת העיר אשדוד, מהן 10 כממלא מקום וסגן ראש העירייה, בוריס גיטרמן נותר הפעם בחוץ. הרשימה שלו "קהילת אשדוד" הייתה אמנם קרובה לעבור את אחוז החסימה, אך לא הצליחה בכך. קצת יותר מ-200 קולות הפרידו בינו לבין קדנציה נוספת. גיטרמן לא חיכה. את חפציו בלשכה הוא אסף וארז כבר ביום שישי שעבר.

“לכל סוף יש התחלה חדשה, ואין מה לדאוג לי, כבר יש לי תכניות”, אמר גיטרמן. “אני מאוד שמח שיחיאל לסרי נבחר ומברך על כך, זה ראש העיר שאשדוד צריכה. אם היה נבחר מישהו אחר, זה היה הורס את העיר. אני שמח בשביל התושבים, זאת ברכה הכי גדולה שהוא נבחר, אני אוהב את יחיאל מאוד מאוד ומה שאוכל לעזור לו, תמיד אשמח לעזור”.

צילום: פבל

אתה מאוכזב?

“חס וחלילה, באמת שלא. מספיק. לא נפגעתי, אני יודע מהי עבודה ציבורית, לא עשיתי בשביל לחכות לתודה, עשיתי מתוך שליחות, לעזור לתושבים. התפקיד שלי בחיים זה לעזור לאנשים”.

שלם עם עצמך?

“אני שלם ב-100%. שירתתי את התושבים, ואין לי שום טענה כלפיהם. אשדוד צריכה ללמוד, כולנו צריכים ללמוד ולהבין מה שהיה פה. כל מה שקרה כנראה היה צריך לקרות ובסדר”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אתה חושב שאתה זה ששילם את המחיר הכי כבד בעקבות מחאת השבת?

“זה לא משנה. יכול להיות, אבל זה לא משנה כלום עכשיו. אני הופך דף והולך לעשות דברים אחרים, לא רוצה להתעסק יותר עם הציבור, אלא בעניינים שלי. אני לא כועס על אף אחד. מה שחבל לי זה שהפיצו בעיר הרבה שנאה ויצרו שסעים בתוך הציבור. היו פה שלושה מועמדים שהשסע שהם יצרו יישאר פה לעוד הרבה שנים. הם רצו להעיף את לסרי והשלטון בעיר בכל מחיר, הכניסו להם רעל בראש, ומי? כצנלסון, שרצה לסגור עם ש”ס, וגלבר, שניסתה לסגור עם אגודה. מה שהם עשו בעיר על המצפון שלהם”.

 

בבוקר יום הבחירות, מה הייתה התחושה שלך?

“האמת היא שאמרתי לסביבה הקרובה שלי באותו בוקר שההרגשה שלי לא טובה ושלא ייקחו את זה קשה. ראיתי מה הכיוון, להעיף את לסרי ואותי, מה לעשות”.

גיטרמן, לסרי, בוטרשווילי תחת מטר הזיקוקים. צילום: ODREY פבל טולצ'ינסקי

גיטרמן, לסרי, בוטרשווילי תחת מטר הזיקוקים בערב יום העצמאות. צילום: ODREY פבל

לאיפה הלכו הקולות שלך?

“אני חושב שהם התפזרו בין הרבה רשימות: כצנלסון לקח, נכט לקח, 'הלביאות' לקחו, 'אשדודים' לקחו, גלבר לקחה. יוצאי חבר העמים הצביעו בבחירות האלה נגדנו, נגד מי שקשור לשלטון בעיר. תראה, עשיתי, נהניתי, שירתתי, אני בן 71 והגיע הזמן לפתוח דף חדש. עם הפוליטיקה סיימתי. היה כיף ונגמר”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר