כנפו עם ד"ר לסרי בליל הניצחון. צילום: פבל
גבי כנפו עם ד"ר לסרי בליל הניצחון, אוקטובר 18'. צילום: פבל

מסתמן: גבי כנפו יבקש את חפ"א

היום נועד צוות המו"מ של אשדוד בתנופה עם אגודה, ש"ס, בוטרשוילי, אשדודים, הלביאות ונכט. מחר יימשכו הדיונים בניסיון לצרף גם את כצנלסון לקואליציה

פורסם בתאריך: 5.11.18 21:10

     

היום הראשון של המשא ומתן הקואליציוני הסתיים. במהלך היום נועד צוות מטעם אשדוד בתנופה בראשותו של מ"מ ראש העירייה עו":ד גבי כנפו עם "השותפים הטבעיים": אגודת ישראל (4 מנדטים), ש"ס (6), דרך חדשה של משה בוטרשוילי (1) והסיעות החדשות שנכנסו למועצה: אשדודים (2), הלביאות (2) ועתיד אשדוד בראשות עו"ד אלי נכט (2).

מחר יימשכו הדיונים. בכוונתו של כנפו להתחיל במגעים מול סיעת אשדוד ביחד של שמעון כצנלסון (6 מנדטים) כדי לנסות לצרף גם אותם לקואליציה. ככל הידוע, לסרי וכנפו מעוניינים להזמין גם את ד"ר אלי לחמני להיכנס למשא ומתן כדי להכניס גם אותו ואת שני חבריו לסיעה. אם הוא לא ייענה להזמנה, צפוי כנפו להזמין את הלן גלבר שעומדת בראש סיעת יחיד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




על פי ההערכות העדכניות כנפו, שימשיך בתפקיד ממלא מקומו של לסרי, עשוי לבקש לעמוד בראש דירקטוריון החברה העירונית לפיתוח אשדוד – חפ"א. החברה צפויה להרחיב את מוטת פעילותה בקדנציה הקרובה לנוכח מימוש הסכם הגג באשדוד ולהפוך לזרוע מבצעת מרכזית של העירייה.

כיום עומד בראש החברה ולדימיר גרשוב שהוביל בכהונה המסתיימת את סיעת אשדוד ביתנו. בבחירות הנוכחיות הוא רץ כמספר 3 ברשימתו של כצנלסון.

מנכ"ל חפ"א הוא איש ש"ס יהודה אבידן. בשנה החולפת היחסים בין אבידן ללסרי ידעו עליות ומורדות.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר