לסרי מצביע הבוקר בביה"ס קשת. צילום: פבל
לסרי מצביע הבוקר בביה"ס קשת. צילום: פבל

צפו בלסרי מצביע: "עתיד העיר עומד למבחן"

לסרי: "אני מאמין שננצח עם יותר מ-50% וניקח את העיר להמשך התנופה, נשקם את האווירה העכורה שהמועמדים האחרים גרמו לה, העיר שלנו עמדה במבחן קשה. היא תעבור אותו ותצא חזקה עוד יותר"

פורסם בתאריך: 30.10.18 11:47

     

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי הצביע הבוקר לאחר השעה 10 בקלפי שבבית הספר קשת ברובע י"ב.

בכניסה אמר לסרי: "לא לוותר על אף קול. אשדוד עומדת למבחן היום, פעם ראשונה שבתולדותיה שנושא הלכידות החברתית שלה עומד למבחן. תושבי אשדוד חיו בשלום במשך כל שנות קיומה של העיר, אנשים מ-99 מדינות, כולל בעניין אופי השבת, כולם חיו בכבוד הדדי. אבל חלק מהמועמדים בחרו הפעם בדרך של הפחדה והסתה, אנחנו צריכים לעצור את זה. אני מאמין שרוב תושבי אשדוד רוצים להמשיך לחיות ביחד ולכבד האחד את רעהו. בסוף היום נדע שזו הבחירה שלהם, ובאחוז גבוה, מעל 50%".

לסרי התקבל בתשואות, נשיקות וחיבוקים כשברקע מושמע שוב ושוב זמריר הבחירות של "אשדוד בתנופה".

כנשנכס לשטח בית הספר התקרב אלי זריהן ממובילי מחאת הורי הילדים בגני החינוך המיוחד וקרא בגנותו. כמה מתומכי לסרי עטו עליו ובמקום כמעט התפתחה תגרה קשה.

 

"התחושות שלי טובות מאוד", אמר לסרי רגע לפני שנכנס והטיל את המעטפות לקלפי. "כמו שאנחנו יודעים, בבחירות, עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר", הוסיף", "האוירה ברחוב נהדרת, הפעילים חדורי אנרגיה ומרץ, אנחנו חייבים לעבוד קשה ולא לוותר על אף קול. אני מאמין שננצח וניקח את העיר להמשך התנופה, נשקם את האווירה העכורה שהמועמדים האחרים גרמו לה, העיר שלנו עמדה במבחן קשה. היא תעבור אותו ותצא חזקה עוד יותר".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר