עו"ד מרק גלר עם אייצ'ו, יום לפני הבחירות. באדיבות סיעת אופק חדש

6 עורכי דין תומכים באייצ'לותם למועצה

יום אחד נותר לפני הבחירות, ושישה עורכי דין וקולגות מאשדוד הביעו תמיכה בעו"ד אייצ'לותם מסלה למועצה, העומד בראשות סיעת 'אופק חדש'

פורסם בתאריך: 29.10.18 07:59

     

ששה עורכי דין מוכרים מאשדוד הכריזו היום על תמיכתם בעו"ד אייצלותם (אייצ'ו) מסלה בבחירות המקומיות למועצת העיר אשדוד. מדובר בעורכי הדין מרק גלר , עו"ד רפי (רפאל) דיין, איריס אדרי, אלישע שניאור, דוד בן שימול ושימי גולן.

למרות שבין המועמדים למועצת העיר ישנם 6 עורכי דין, עורך הדין היחיד שזוכה לתמיכתם של חברם למקצוע המכירים אותו היטב, הוא עו"ד מסלה המתמודד בראשות רשימת אופק חדש המייצגת את תושבי השכונות ואת יוצאי אתיופיה.

עו"ד רפי דיין: "אני לא איש פוליטי אבל בכל הנוגע לתמיכה בכלל לא עלתה השאלה במי לתמוך כי זה ברור שאני תומך באייצ'ו. הוא איש יקר, איש טוב, איש ישר ואני משוכנע שהוא יעשה הרבה דברים עבור קהילת יוצאי אתיופיה בעיר בפרט ועבור כל הציבור בעיר.  אני משוכנע שהוא יפעל למען הציבור".

עו"ד איריס אדרי: "אני מכירה את אייצ'ו מפעילות משותפות בתחום ההתנדבותי ומכירה אותו גם בתחום המקצועי. מדובר בבן אדם ישר, אמין, מקצועי מאוד בתחום המשפטי ואני אוהבת את המצע שלו שמדבר על שקיפות שלטונית שזה קריטי מאוד ברשות מקומית. מתוך ההיכרות שלי איתו אני יכולה לומר שהוא יידע לעבוד עם כל המגזרים שזה דבר מאוד חשוב בימינו,  אני מכירה אותו, מאמינה בו ובטחת בו!".

עו"ד מרק גלר: "אני תומך באייצ'ו כי קודם כל הוא לוחם קרבי וכבודם של לוחמים במקומם מונח. אני מנהל עסקאות עם עורכי דין ויש ביניהם הרבה נחשים, לכן כשאתה פוגש עורך דין כמו אייצ'ו שהוא היחיד שבניגוד לכולם העמידה במילה חשובה לו ולא משנה מה תהיה התוצאה, זו הסיבה שאני תומך בו. לא משנה אם אתה עו"ד, מלך, רופא או בסטיונר בשוק העמידה במילה זה מה שחשוב. אני מנהל הרבה פרויקטים של תמ"א 38 ברובע ב' ואייצ'ו הרבה לפני שבכלל שקל להתמודד למועצת העיר היה שם תמיד כדי לעזור ולקדם  כי השכונה יקרה לו.  אני חושב שאייצ'ו יכול לתרום למועצה גם באמינות ובצדק מה שחסר במועצה בשנים האחרונות ולכן הגיע הזמן שאדם צעיר עם ראש על הכתפיים ייבחר למועצה".

עוה"ד וטוען רבני אלישע שניאור: "הוא חבר טוב, אדם ישר וטוב ומשכמו ומעלה. אני משוכנע שהוא יכול לתרום רבות במועצה ויעשה כל מה שיידרש.  אייצ'ו אומר את מה שבלב שלו, אצלו זה לא אחד בפה ואחד בלב".

עו"ד דוד בן שימול: "אני תומך באייצ'ו כי הוא בחור נמרץ, בחור לעניין שיוכל לתרום לעדה ולתושבי השכונות. ייצגתי את העדה האתיופית מאז עלייתם ארצה בחוזים לרכישת דירות ונתקלתי ביחס עוין מטעם ראשי העיר שניסו הכל כדי לטרפד אותם. במהלך השנים העדה לא עמדה על זכויותיה ולכן מאוד חשוב לי לקדם מישהו שישמש כשופר שלהם, אם לא בראשות העיר אז לפחות במועצת העיר.  אני חושב שעו"ד אייצלותם מסלה הוא הכי מתאים: אני מכיר אותו עוד מהתקופה בה החל ללמוד משפטים,  הוא בעל אמביציה ומאוד מתאים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר