אלון חסן במועצת העיר. צילום אורי קריספין

אלון חסן מצהיר: תומך בלסרי

הודעה מפתיע משהו של מי שהיה אחד המבקרים החריפים של ראש העירייה. בפוסט שפרסם בפייסבוק אלון חסן קורא להצביע עבור ד"ר לסרי: "תמיד כיבדתי אותו"

פורסם בתאריך: 25.10.18 17:35

     

יו"ר ועד העובדים החזק בנמל אשדוד לשעבר אלון חסן מודיע היום על תמיכתו במועמדותו של ד"ר יחיאל לסרי לראשות העיר.

בין חסן לבין לסרי היו חיכוכים רבים במהלך הקדנציה. חסן שימש רוב הזמן כאיש אופוזיציה והרבה למתוח ביקורת על לסרי ועל השלטון באשדוד. למרות חילוקי הדעות ביניהם, לאחר זיכויו של חסן בחודש מרץ בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לסרי מיהר לשגר לו ברכה חמה.

"חברים יקרים ערב טוב", כתב חסן לפני שעה קלה בעמוד שלו בפייסבוק, "לאחר התלבטות קשה ומחשבות רבות על עניין הבחירות באשדוד החלטתי באופן סופי ובלב שלם, לבחור ולתמוך בראש העיר יחיאל לסרי לראשות העיר".

לסרי

חסן מוסיף: "היו לי חלוקי דעות איתו במהלך הקדנציה על דברים ענייניים שחשבתי בשונה ממנו, אך לעולם לא חשדתי בו שהוא אדם מושחת שחושב על טובתו ומחפש לפגוע בתושבים בכוונה. ההיפך הוא הנכון. תמיד כיבדתי אותו והייתה לי יראת כבוד אליו כיוון שהוא רופא שעזר והציל המון אנשים ובאופן אישי תמיד חשבתי ואמרתי לו שאני חושב שהוא עשה טעות שבחר לעזוב את הרפואה ולהיות ראש עיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"'המלחמה' הקשה שהייתה בני לבינו, מציין חסן בפוסט שהעלה, "הייתה על הבניה ברובע טו ושם נלחמתי בכל כוחי למנוע את ״הגזרה״ הקשה ולדעתי הצלחתי. ראש העיר הגיע איתי לסיכום פשרה וכמות היחידות ירדה מ-1000 ל-200. בעניין הקמת הנמל החדש וניסיון להאשים את יחיאל לסרי שבגללו הנמל החדש הוקם, אני הודף לחלוטין טענה זאת.ראש עיר כמו כל ראש עיר נלחם שי היו מקומות עבודה נוספים לעיר, אך ראש העיר לא התערב מי יעבוד שם. מבחינת ראש העיר שעובדי הנמל יעבדו שם. לסיכום,החלטתי בלב שלם לתמוך בראש העיר יחיאל לסרי לרשות העיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר