אלי לחמני - תלונה במשטרה

לחמני הגיע לתחנת המשטרה

ד"ר אלי לחמני הגיש תלונה במשטרת ישראל בגין פרסום קריאה למעשה אלימות ופרסום לשון הרע בכוונה לפגוע, כנגד מספר מועמדים ופעילים ממחנה כצנלסון

פורסם בתאריך: 23.10.18 00:04

     

המועמד לראשות העיר אשדוד, יו"ר סיעת "אשדוד תנצח" הגיש לפני זמן קצר תלונה במשטרת ישראל לאחר שתמונתו הועלתה בדמות לנין וכסרטן.

להלן הפוסט של ד"ר אלי לחמני, שהעלה לפני דק' אחדות בחשבון הפייסבוק שלו:

להלן הפוסט של ד"ר אלי לחמני, שהעלה לפני דק' אחדות בחשבון הפייסבוק שלו: תושבים יקרים, הערב הגשתי תלונה במשטרת ישראל בגין פרסום קריאה למעשה אלימות ופרסום לשון הרע בכוונה לפגוע, כנגד מספר מועמדים ופעילים ממחנה סניה כצנלסון שחצו את כל הגבולות, כאלה שכינו אותי בהתבטאות מחפירה ומכוערת "סרטן", הציבו תמונתי כלנין וחצו את כל הגבולות. באופן עקרוני, אני נגד כל סוג של אלימות ומאז החלה מערכת הבחירות אני צופה מהצד – עוקב אחרי כל ההתנהלות שמתרחשת בקבוצות ברשת, סופג וסופג וסופג – ושותק.. יהיו כמה חכמולוגים שישאלו מדוע? ובכן, במערכת בחירות ברור לי שהיד על המקלדת קלה, שקל מאוד להכפיש את הצד השני ולרשום כל מיני שטויות – אולם הפעם בחרתי שלא להבליג. הפעם לא שתקתי.. הפעם נחצו גבולות אדומים. קשה לי להבין איך דווקא ביום השנה להירצחו של יצחק רבין, מקיימים פעילי כצנלסון הסתה כה נוראה כלפי מועמד לראשות העיר אשדוד. מה קורה פה? מה קורה לנו כחברה? לא ייתכן שאיבדנו את הדרך למען המטרה! רבותיי, לא כל האמצעים כשרים! פעלתי לאורך כל הדרך במערכת נקיה וטהורה, כך גדלתי, כך חינכתי את ילדיי וכך ארצה להנהיג את אשדוד: ביושר, בנאמנות, עם טוהר ושקיפות. בשם הצדק והאמת והיושר והטוהר ובשם כל האנשים שרוצים להחליף את השלטון הזה – אני מבקש ממכם: אל תתנו יד להסתה! אל תתנו יד לרוע ולשחיתות, אל תהיו חלק מהבריונות ברשת. רבותיי, יש לנו שבוע שלם לנצח את כל המלעיזים והאלימים, אסור לנו שהם יהיו חלק מהשלטון הבא! יש לנו שבוע שלם לנצח את המערכה הזו – "אשדוד תנצח" בהנהגתי תעשה זאת בזכות האיכות שבחבריה, בזכות מי שאנחנו ומה שהצלחנו, כל אחת ואחד, להשיג עד כה – ביושר ולא בכוח. בנועם ולא בבריונות! אני יודע שהם מפחדים, אני רואה את הסקרים ומרגיש את תושבי העיר, אני מרגיש את החיבוק, את העוצמה ואת מפגן הכוח האדיר. ב-30.10 בוחרים בשני פתקים – בפתק הצהוב – אלי לחמני לראשות העיר ובפתק הלבן – ת' אשדוד תנצח. אני חזק, תודה לתומכים שלכם, אלי לחמני

קודם לכן, השתתף ד"ר לחמני באירוע מיוחד של התנועה למען איכות השלטון והתייחס לדברי ההסתה המדוברים. "כשמדברים על שחיתות – מדברים על שחיתות אחד כלפי השני. כשמדברים על יושר ויושרה מדברים אחד כלפי השני. לא יכול להיות שאחד מהמועמדים מציג אותי כסרטן. אני לא סרטן של אף אחד. בושה וחרפה! לא כך זה צריך להיות".

ד"ר לחמני התייחס לנושא השחיתות וסיפר כי "כבר לפני 15 שנה יזמתי את תנועת 'מפנה', התנועה למניעת השחיתות באשדוד. אנחנו עיר שלצערי השחיתות פשטה בה בצורה משמעותית וחייבים למגר את תופעת השחיתות, צריכים למגר את התופעה של חיבור לקבלנים כאלה ואחרים – ודבר ראשון בואו נעשה הצהרת הון של כל אחד מהמועמדים שיגיד מה יש לו ומה אין לו, איפה יש לו ואיפה אין לו, איפה האינטרסים שלו. אני בא עם ידיים פתוחות למלחמה הזאת, ככה צריך להגיע למערכת הבחירות מפני שכאשר מדברים על פתיחות – מדברים על פתיחות מוחלטת שבה אין דברים שנמצאים בחדרים סגורים, מבחינתי תהיה שקיפות מוחלטת בכל דבר ובכל נושא. אנחנו מדברים בדרך אחרת, בדרך שבה באים לנקות שלטון. איך מנקים שלטון? באים בלי אינטרסים! אני המועמד היחיד שמממן את כל הקמפיין הזה מהכסף שלי – ככה באים לשלטון".

על נושא הגבלת הקדנציות אמר: "אפנה לממשלה בעצמי ואגיד שחייב להגביל את הכהונה של ראש עיר לשתי קדנציות. אסור שיהיה יותר משתי קדנציות".

 

 

אלי לחמני התלונה

 

 

תגובת כצנלסון: "יש לי מטרה אחת בה אני עסוק מבוקר עד ערב להחליף את ראש העיר הכושל בתולדות אשדוד. כמובן שכמו שהדגשתי אתמול בכנס של התנועה לאיכות השלטון, שגם ממנו נעדר ראש העיר, אני מגנה כל אלימות מילולית מכל סוג שהוא כולל הכפשות וזיופים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר