מועמדים על הבמה צילום: מייק וייצמן

לא מצביעים שחיתות: בבחירות המקומיות הקרובות בוחרים נקי

לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד שמונה ימים, התנועה לאיכות השלטון השיקו קמפיין למאבק בשחיתות בשלטון המקומי ולקידום שלטון נקי ואיכותי, קמפיין שהגיע לאשדוד, ובמסגרתו התקיים טקס חתימה על האמנה למאבק בשחיתות

פורסם בתאריך: 22.10.18 21:32

     

הבחירות לרשויות המקומיות יוצאות לדרך, ובעוד שמונה ימים, תושבי אשדוד יגיעו אל הקלפיות לבחור את המועמד שינהיג את עירם לחמש השנים הקרובות. התנועה לאיכות השלטון במסגרת קמפיין ארצי למאבק בשחיתות בשלטון המקומי ולקידום שלטון נקי ואיכותי ברשויות המקומיות ביקרו היום באשדוד. היום (שני) הגיעה התנועה לאיכות השלטון לכיכר הסיטי באשדוד וקיימה את האירוע החגיגי של הקמפיין.

חתימה על האמנה כנגד שחיתות

חתימה על האמנה כנגד שחיתות

כחלק מהאמנה, התחייבו המועמדים לרשויות המקומיות להצטרף למאבק בשחיתות, להתחייב לפעול בשקיפות, לשמור על טוהר המידות, להימנע מניגוד עניינים ולא למעול באמון שהציבור נתן בהם. עוד מתחייבים החותמים: לאמץ במצעם עקרונות ליישום מאבק בשחיתות, לפעול במלוא העוצמה למיגור השחיתות, מידי יום ביומו עד הבחירות, בעת הבחירות ולאחריהן. להימנע מניגוד עניינים, מקבלת טובות הנאה, ממינויים פוליטיים.

לנואמים הוקצו כחמש דקות בהן נשאלו מספר שאלות מהותיות. אנו שידרנו את המועמדים בשידור חי.

האמנה נגד שחיתות

 

 

שמעון (סניה) כצנלסון, רשימת 'אשדוד ביחד'

הלן גלבר, רשימת 'קומנדו אשדוד'

עו"ד אלי לחמני, רשימת 'אשדוד תנצח'

 

יניב קקון, רשימת 'האשדודים'

נאור ביטון, רשימת 'אשדוד מתעוררת'

עו"ד אייצ'לותם מסלה, רשימת 'אופק חדש'

בלטו בהיעדרן רשימות שהביעו נכונות להגיע ולחתום על האמנה: אלי נכט, לביאות וקול הלב, כמו כן לא חתמו ולא הגיעו נציגים של הרשימות הדתיות והחרדיות.

ראש העיר התחייב להגיע לאירוע, לבסוף הסתפק בחתימה על האמנה שלא בנוכחות קהל, נציגו יהודה פרנקל שהגיע לאירוע, אך נטש בפתאומיות.


תגובת מטה יחיאל לסרי:

"ראש העיר חתם בחתימת ידו על האמנה. וזה מה שחשוב. ומפאת התחייבויות חשובות קודמות יוצג בכבוד רב לאירוע ולמארגני האירוע ע״י יהודה פרנקל חבר סיעתו. לגבי מר פרנקל, לא הצלחנו להבין מדוע מארגני האירוע לא הביאו לו לשאת דברים".

תגובת מארגני האירוע:

"ראש העיר אישר את הגעתו לאירוע, אך ברגע האחרון הודיע כי לא יגיע. רק לאחר פניות רבות מצידנו הודיעו נציגיו של ראש העיר כי מר פרנקל יגיע במקומו. מנחת האירוע עמדה על הבמה וקראה מספר פעמים בשמו של מר פרנקל כשהגיע תורו לדבר, אך מר פרנקל כבר לא היה נוכח במקום ונאמר לנו כי עזב את האירוע מבלי לדבר ומבלי להודיע לנו. חבל לנו מאוד שמר פרנקל בחר לבטל אף הוא את השתתפותו".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר