משאל בחירות 2018 באשדוד (מאגר תמונות: Shutterstock)
משאל בחירות 2018 באשדוד (מאגר תמונות: Shutterstock)

מגעים קדחתניים בין גלבר ללחמני. ומה יש לסניה להגיד?

על רקע הדלפות על משא ומתן סביב איחוד כוחות אפשרי בין גלבר ללחמני, קורא כצנלסון לבצע הדמיית יום בחירות בסקר משותף. האם כצנלסון נותר מחוץ לשולחן הדיונים? והאם החרדים נתנו לגלבר תשובה?

פורסם בתאריך: 11.10.18 19:56

     

בלילה שבין רביעי לחמישי מתגברות ההערכות כי האיחוד המדובר יקרה בין הלן גלבר ועו"ד לחמני בלבד, מקור במטה של אחד המועמדים אכן מאשר כי שמעון כצנלסון איננו צד למשא או מתן. אותו מקור גם הביע פליאה מחוסר נכונות לאחד כוחות ברגעים קריטיים אלו.

לעומתם לפני דקות ספרות שמעון כצנלסון, המועמד לראשות העיר אשדוד, קורא שוב להלן גלבר ולאלי לחמני להתאחד מאחורי המועמד המוביל בסקרים בקרב על אשדוד מול לסרי ולקיים סקר משותף שידמה את יום הבחירות.

 

20 ימים בלבד עד ליום הבוחר, וסקר כלשהו יהיה חייב לצאת לפחות מיום שישי על מנת שביום א' יתקבלו תוצאותיו ובהתאם לתוצאות אחד המועמדים יסיר את מועמדותו. את זה הם גם צריכים למכור לקהל הבוחרים שלהם ולצאת בקמפיין. הזמן שנותר הוא קצר מאוד.

הערכת כותב שורות אלה:
ד"ר לחמני וגלבר יחתמו על האיחוד ביניהם. יקיימו סקר ומי שיוביל השני יסיר את מועמדותו. כצנלסון לא יחבור לאיחוד זה ובמצב מתואר רבים סיכוייו של ראש עיר המכהן לנצח כבר בסיבוב הראשון.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר