עדיין לא הכריעו במי יתמכו לראשות העיר. בראש השולחן היו"ר יחיאל וינגרטן
ישיבת מטה הבחירות של ג' באשדוד. בראש השולחן היו"ר יחיאל וינגרטן

ישיבה ראשונה של מטה ג': ליברמן בלט בהעדרו

במפלגה החליטו לבצע סקר כדי להכריע במי יתמכו לראשות העירייה. לפי ההערכה בסופו של דבר אגודה תמשיך עם לסרי

פורסם בתאריך: 7.10.18 17:55

     

קצת יותר משלושה שבועות לפני הבחירות ובאגודת ישראל (יהדות התורה) התחילו להתעורר. הבוקר קיימו נציגיה ישיבת היערכות ראשונה של מטה הבחירות המרכזי.

סיסמת הבחירות הפעם היא "ג' -הקול בשביל הילדים". אז סיסמה כבר יש ומטה יש אבל מה שאין זה מועמד מוסכם לראשות העירייה. כל החסידויות למעשה מביעות תמיכה בד"ר יחיאל לסרי מלבד הגדולה שבהן – חסידות גור שמה מאנשיה ממשיכים לקיים אפיק הידברות עם הלן גלבר.

כעת מחכים למוצא פיו של האדמו"ר מגור או נציגיו הבכירים. חסידות גור מחזיקה כ-5,000 מצביעים בעיר, כמעט מחצית מכוחה האלקטוראלי של אגודת ישראל. לאחרונה החליטו במפלגה לקיים סקר כדי להחליט במי לתמוך לראשות העירייה.

על רקע משבר השבת באשדוד החליטו עסקני המפלגה להחליף את הנהגתה המקומית. לאחר שלוש קדנציות בתור היו"ר שלה באשדוד, סגן ראש העירייה מרדכי (מוטי) ליברמן, 60, הוזז הצידה לטובת "שחקן חוץ" – יחיאל וינגרטן שהגיע מבני ברק.

יוביל גם הפעם את הרשימה? מרדכי ליברמן. צילום: פבל

בלט בהיעדרו הבוקר. מרדכי ליברמן. צילום: פבל

במהלך הפגישה היום דנו המשתתפים בדרכי הפעולה והביעו תקווה שיצליחו לעלות מעבר לארבעה מנדטים כפי שיש לרשימה כיום. המשתתפים הביעו שביעות רצון מאחדות השורות בין החסידויות בעיר. יחד עם זאת, אגודה כנראה לא תיהנה הפעם מתמיכת הציבור הליטאי בעיר שמונה מאות משפחות. זאת, לאחר שנציגיו הגיעו להסכמה עם יו"ר ש"ס באשדוד ממלא מקום ראש העירייה אבי אמסלם, שיילכו אתו.

 

צמרת הרשימה: וינגרטן (גור), אפרים ובר (בעלז), שמואל שוק (ויז'ניץ), אברהם מרדכי פלר (גור), עזרא שור (פיטסבורג, נדחק לאחור, ככל הידוע בשל עמדותיו בעקבות משבר השבת), יהשוע טננהויז (כלל חסידי).

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר