תומך. איציק בן חמו ולסרי
תומך. איציק בן חמו ולסרי

קול הלב מביעה תמיכה בלסרי

איציק בן חמו בפוסט רשמי על הבעת תמיכה בלסרי

פורסם בתאריך: 4.10.18 22:22

     

איציק בן חמו, העומד בראשות סיעת 'קול הלב' פרסם לפני שעה קלה פוסט בדף הפייסבוק הרשמי שלו בו הפגין תמיכה בבחירת לסרי לראשות העיר.

הפוסט עצמו:

"כל תושב ראוי וזכאי להיות רצוי ולחוש חיוני , ולכל אדם יש מקום בקהילה . זה המסר של תנועת ״קול הלב״ מאז שנוסדה ע״י ר׳ אליהו בן חמו ז״ל , וזה המוטו ש״קול הלב״ חרטה על דיגלה בכל שנותיה .
דלתה של התנועה תמיד הייתה פתוחה לשמוע את קולו של התושב , וברוח זו אני מתחייב להמשיך ולהאזין לכל תושב , לדבר מלב אל לב , לשמוע את קולו האותנטי של האדם , להקשיב לרצונות , למאוויים , לקשיים וגם לרעיונות וההצעות שנועדו לקדם את העיר ואת התושבים למקום טוב יותר.
רשימת ״קול הלב״ היא תנועה חברתית מסורתית המתהדרת באנשים טובים הבאים מתוך הקהילה ולמען הקהילה ומחויבים לשליחותם הציבורית ברוח התנועה .
אותיות התנועה הן ״ קנ ״ והן מתאימות לתנועה שהפכה לבית עבור אלפי בתי אב באשדוד , במשך הרבה מאוד שנים , וטיפלה באלפי פניות ובמגוון נושאים ..
תמיכתנו בראש העיר דר׳ יחיאל לסרי נועדה לחזק את העשייה בכל התחומים החברתיים ובהעמדת התושב במרכז ואנו מאמינים כי ביחד נוכל להפוך את אשדוד לעיר דוגמא גם ברמת השירות לציבור ובשימת דגש על התושב הפרטי , האדם!
אני קורא לכל מי שזוכר את מפעל חייו של אבי ר׳ אליהו בן חמו ז״ל ולכל מי שמוקיר את זכרו ומכיר תודה על עזרתו לכל אדם , לסייע ככל שיכול להצלחת התנועה.
שלכם בידידות ובהתחייבות להמשיך ולפעול עבור כל תושבי אשדוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר