דוד טלקר, יו"ר סיעת שילוב
דוד טלקר, יו"ר סיעת שילוב

גם לעולי הודו יש רשימה בבחירות באשדוד

בראשה עומד חבר המועצה דוד טלקר שפרש מקול הלב ובעבר היה חבר מועצה מטעם ש"ס

פורסם בתאריך: 4.10.18 17:05

     

דוד טלקר, שהיה עד כה נציג העדה ההודית בסיעת "קול הלב" במועצת העיר, פתח רשימה הנקראת "שילוב" בו הוא עומד בראשה. בידיעה אותה הוציא טלקר, הוא פונה לקהילה ההודית לאחר לאחר 35 שנות עשייה ציבורית בצורך לאחד כוחות. בראיון הוא מספר: "אנחנו הולכים להתפקד ולבנות מעמד חזק בתוך הליכוד"

דוד, למה עזבת את 'קול הלב'?
"היו לנו כמה חילוקי דעות, לא מעוניין לפרט כרגע, אז החלטתי לפתוח רשימה משלי"

כמה מנדטים אתה מעריך שתקבל?
"יש לנו פוטנציאל ל-3 מנדטים, יש לנו בסביבות 7,000 קולות מהקהילה ההודית בעלי זכות הצבעה. אנחנו מצפים לשניים. הדגש שלנו הוא על קהילת יוצאי הודו, ואני מאמין שעוד הרבה אנשים חרדים וחילונים שמכירים אותנו ועזרנו להם, יעזרו לנו".

מה אתה רוצה לקדם במועצה?
"במועצה אין נקודה מסויימת לקידום, בעירייה יש צורך בנושאים של חינוך, תרבות, רווחה, תכנון ובנייה לדוגמא והמועצה מטפלת בהכל, אנחנו אחראים על המעשים ולא על הדיבורים".

"אני רוצה להגיד משהו, אני מאוכזב גם מש"ס וגם מאלי ישי, אנחנו הולכים להביא 5,000 עד 10,000 אנשים להתפקדות בליכוד בשביל לבנות מעמד חזק בתוך הליכוד. אני הייתי עד עכשיו 30 שנה בש"ס, בייצוג קהילתי וארצי, אבל ראיתי שבפוליטיקה זה רק האחדות העצמה והכוח, אז אנחנו עכשיו בונים אחדות עוצמה וכוח בארץ בשביל לבנות את המערכה, ונוכל להיכנס לפריימריז ולהגיע לבעלי השפעה. ראיתי שרק בדרך הזו אפשר להגיע להישגים גדולים".

באילו הישגים מדובר?

"ביבי היה פה בהסכם הגג של הדירות במחיר למשתכן, אחרי זה הלך למשפחת נפתלי, נפתלי הוא אחד מהמתפקדים של הליכוד יש לו 400 או 500, אריק שרון הגיע אז לרב שטרית, היו לו גם בסביבות ה400 מתפקדים.
יוצא מכאן, שאנשים בעלי מעמד בזמן הפריימריז הם באים לבעלי השפעה ומתפקדים. אם נגיע ל-5,000 מתפקדים בארץ אני מאמין שכולם יהיו חברים של הממשלה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר