גלבר, צילקר ופעיליהם. צילום: שוקי אלישע
גלבר, צילקר ופעיליהם. צילום: שוקי אלישע

צילקר קודם למקום השני ברשימתה של גלבר

פרסום ראשון: כך תיראה צמרת רשימת "קומנדו אשדוד". בראש הלן גלבר ואחריה צבי צילקר, עמיחי אביטן, עופר צחר, נדיה אהרוני, לימור גינזבורסקי, אלפר רוסנו וסתיו כהן. יניב אלטיט פרש מהרשימה בדקה ה-90. ובינתיים ראש העירייה לשעבר מסביר: "לאחרונה בעיר רק מדברים ומבקשים שרוצים את צבי. הלן היא המפקדת, ואם קומנדו מבקש, אני נענה"

פורסם בתאריך: 28.9.18 15:20

     

"לאחרונה רק מדברים ומבקשים שרוצים את צבי בעיר. הלן היא המפקדת, ואם קומנדו מבקש, אני נענה". כך הסביר ראש העירייה לשעבר צבי צילקר את קידומו למקום השני ברשימת "קומנדו אשדוד" בראשותה של המועמדת לראשות העירייה הלן גלבר.

עד אמש היה ידוע שצילקר מוצב כמספר 3 ברשימה והאיוש של המקום השני היה לוט בערפל. אולם עם הגשת הרשימה לוועדת הבחירות – אגב, גלבר הייתה בין אחרוני המגישים כמעט בדקה ה-90 – התברר שצילקר עלה למעלה. יתכן שהדבר נובע מכך שיניב אלטיט, 35, יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי םרס, שהיה מיועד כנראה להיות מספר 2, החליט ברגע האחרון לפרוש מהרשימה.

לפי תשובתו לכתב "כאן דרום" קשה להבין אם כך מדוע, אם כולם "מבקשים את צבי", הוא לא מתמודד הפעם שוב, על ראשות העירייה. מה שכן, לפי דבריו, לא הוא היה זה שביקש להיות מספר 2, אלא שגלבר ביקשה והוא נאות לקבל זאת.

לאחר צילקר כך נראית יתר צמרת הרשימה: עמיחי אביטן, עופר צחר (ממובילי מאבק תושבי רובע ט"ו ומחאת השבת שהסתמן קודם לכן בתור מי שישובץ בשלישיה הפותחת), נדיה אהרוני, לימור גינזבורסקי (פעילת ציבור, יו"ר ועד ההורים בביה"ס "רעים" וגם רעייתו של דובר המטה, סער גינזבורסקי), אלפר רוסנו וסתיו כהן. מדובר בשמות שרובם אינם מוכרים לציבור הרחב.

 

מתוך הפוסט החדש של הלן גלבר. צילום מסך מפייסבוק

מתוך הפוסט החדש של הלן גלבר. צילום מסך מפייסבוק

 

לפני הצהריים העלתה גלבר פוסט שבו כתבה: "היום הזה מבחינתי הוא נקודות ציון היסטורית לאשדוד. יום של הגשמת חלום. עשר שנים אני במועצת עיריית אשדוד. מקום רע. מקום של עסקנים, של מקורבים, של קומבינות. אתם, תושבי אשדוד, לא מעניינים אותם. תאמינו לי. אני שם. אתמול סיימתי להרכיב את רשימת קומנדו למועצת העיר. נציגי הציבור הבאים שלכם. אז יש אותי ואת צבי צילקר, ראש העיר המיתולוגי. ואחרינו חבורה ארוכה של צעירים מצליחים רעבים שרק רוצים לעזור לכם. לעבוד בשבילכם. אין עסקנים. אין מקורבים. אין אנשים מוכרים. אין כאלה שכבר היו במשחק עד היום. לא רוצה אותם.
באשדוד למעלה ממחצית הבוחרים מתחת לגיל 40. רווקים, בעלי משפחות צעירות ואחרים. מי ייצג אותם? העסקנים? לא אצלנו. קומנדו כמו קומנדו. כולם צעירים. כולם חדשים. כולם רעבים. כולם באו לעבוד בשבילכם. תנו יד תושבי אשדוד היקרים. תתמכו בנו ונשלח את כל העסקנים והמקורבים אל דפי ההיסטוריה".

מה שעוד מעניין הוא שהסיסמא שצורפה לרשומה חדשה. במקום הסיסמא "גברתי ראש העיר", נכתב הפעם: "ראש עיר עם נשמה". גם התצלום של גלבר הוחלף ולא בפעם הראשונה.

שלושה פרצופים, אותה מועמדת. גלבר. צילומים שהופצו בפייסבוק וע"י המטה שלה

שלושה פרצופים, אותה מועמדת. גלבר. צילומים שהופצו בפייסבוק וע"י המטה שלה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר