עו"ד חנוך ארליך דרך
עו"ד חנוך ארליך דרך

הפתעה: השני ברשימת כצנלסון – עו"ד חנוך דרך ארליך

עו״ד ונוטוריון חנוך דרך ארליך ימוקם במקום השני ברשימתו של שמעון כצנלסון אשדוד ביחד, שהינה רשימה אקלקטית, צעירה המורכבת גם מאנשי חינוך, מהנדסים, רואי חשבון ופעילים חברתיים, ביניהם אף סגן ראש העיר בהווה ולדימיר גרשוב. הצבתו של דרך ארליך סותרת את הצהרת המטה לכל אורך הדרך שמספר 2 תהיה אישה

פורסם בתאריך: 26.9.18 13:07

     

עו״ד דרך ארליך (41) הוא מספר 2 ברשימת "אשדוד ביחד" בראשות שמעון (סניה) כצנלסון. כך נודע הערב. שילובו ועוד במקום כה גבוה בצמרת הרשימה נחשב הפתעה, בין השאר מכיוון שעד עתה הוא לא הזדהה כתומך כצנלסון וגם משום שבמטה כצנלסון הבטיחו שבמקום השני תוצב אישה.

יחד עם זאת, התפוח אינו נופל רחוק מהעץ. דרך ארליך נשוי למירב בנישו, כתבת "ידיעות אשדוד" שבמערכת הבחירות הקודמת שימשה דוברת מטה כצנלסון. לזוג שני ילדים.

סנדלרסקי וכצנלסון. משמאל השרה סופה לנדבר - בפתיחת המטה של אשדוד ביחד בשבוע שעבר

כצנלסון והשרה סופה לנדבר – בפתיחת המטה של אשדוד ביחד. מימין היועץ האסטרטגי ולד סנדלבסקי

חנוך הוא בן העיר אשדוד, בה גדל והתחנך. אביו ז״ל עו״ד שבתאי דרך היה מבין ותיקי העיר ודמות מאוד מוכרת בה. היה חבר ועד בלשכת עורכי הדין ופעיל חברתי ופוליטי. אימו ציפורה ניהלה את לשכת עורכי הדין באשדוד במשך שנים רבות. עו״ד דרך ארליך מבעלי משרד עורכי דין באשדוד מזה 13 שנים ועוסק בתחום האזרחי והעסקי. בעבר הייתה שותפה במשרדו עו"ד מיכל כהן, שכיום נשואה למנחם פינטו, בנו של הרב חיים פינטו ואחיו של הרב יאשיהו.

 

 

דרך ארליך מכהן כיו״ר ועדת ערער לענייני ארנונה באשדוד, והוא אף ממייסדי קבוצת הכדורגל עירוני אשדוד וחבר הנהלה. רשימת אשדוד ביחד מאגדת בתוכה אשדודים מכל הקשת ביניהם אנשי חינוך, עורכי דין, מהנדסים ופעילים חברתיים. גם סגן ראש העיר בהווה ולדימיר גרשוב מחזק את הרשימה במקום השלישי, כך גם מובילי מחאת השבת שהצטרפו לרשימה ופועלים בה ביתר שאת.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר