כצנלסון ולחמני. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, מטה כצנלסון
כצנלסון ולחמני. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, מטה כצנלסון

45 יום לבחירות: ה"איחוד" נראה כמעט רחוק מתמיד

מתקפה חריפה של כצנלסון על לחמני: "כמה אפשר לשקר? הוא יודע שהוא מפסיד, הציבור לא מטומטם". לחמני לא נותר חייב: "כצנלסון, מלכתחילה הגיע כשהוא לא רוצה לקיים סקר - אלא לעשות שקר אבל דרכו אינה מפתיעה אותי, זו הייתה דרך ההתנהלות שלו בעבר, וזה חוזר על עצמו כיום"

פורסם בתאריך: 16.9.18 21:34

     

חודש וחצי נותרו עד לבחירות לראשות העירייה ולמועצת העיר שיתקיימו ב-30 באוקטובר והאפשרות של התלכדות מועמדי האופוזיציה סביב מועמד אחד שירוץ "ראש בראש" מול ד"ר יחיאל לסרי – נראית כמעט רחוקה מאי פעם.

ב-28 באוגוסט כינס שמעון כצנלסון מסיבת עיתונאים שבה קרא להלן גלבר, ד"ר אלי לחמני ואפרים מיכאלי לערוך עמו סקר משותף כדי לקבוע למי יש את הסיכוי הכי גדול לנצח את ראש העירייה המכהן. המטרה: מי שיוכח שהוא בעל הסיכויים הגבוהים – יתמודד מול לסרי והיתר יתמכו בו. עוד באותו ערב פרסם ד"ר לחמני חלק ממסמך שלדבריו הציג לכצנלסון כדי להגיע להסכם על מהלך של איחוד ומתח ביקורת על התנהלותו. ואילו גלבר הציעה לדחות את המהלך ל-15 באוקטובר. אבל מאז לא נראה שמשהו מהותי השתנה.

מסמך העקרונות על איחוד שפרסם לחמני לפני שבועיים. היכן ההמשך?

 

 

 

ניסינו היום לבדוק מה קורה בגזרת כצנלסון-לחמני שנראה היה שבה האפשרות להגיע לכדי סיכום הייתה הקרובה ביותר. אלא שאת החיזורים ההדדיים וה"רומנטיקה" מחליפות כעת אמירות בוטות. לחמני עדיין לא חשף את מלוא המסמך ההוא (רק העמוד הראשון פורסם) וכצנלסון לא מסתיר את אכזבתו מהתנהלותו: "כמה אפשר לשקר? בחיים לא ראיתי את המסמך הזה. דבר שני, מספיק כבר להטעות את הציבור, כולם מבינים שלחמני לא רוצה ללכת לסקר אמיתי. הוא יודע שהוא מפסיד על פי שני סוקרים בכירים. די כבר עם השטויות ומספרים פיקטיביים, הציבור לא מטומטם".

קורא לחבריו להתחייב שרק המועמד בעל הסיכויים יתמודד מול לסרי והאחרים - יתמכו בו. כצנלסון במסיבת העיתונאים היום. צילום: דור גפני

קורא לחבריו להתחייב שרק המועמד בעל הסיכויים יתמודד מול לסרי והאחרים – יתמכו בו. כצנלסון במסיבת העיתונאים ב-28 באוגוסט. צילום: דור גפני


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר אלי לחמני מסר בתגובה: "מעולם לא טענתי שהצגתי את המסמך בפני סניה כצנלסון אלא הגעתי עם הסכם הבנות אל הפגישה שייעודה היה סיכום הדברים לרבות הנכונות שלנו ללכת לסקר. שמעון כצנלסון, מלכתחילה הגיע אל המפגש כשהוא לא רוצה לקיים סקר – אלא לעשות שקר – אבל דרכו אינה מפתיעה אותי, זו הייתה דרך ההתנהלות שלו בעבר, וזה חוזר על עצמו כיום. עם זאת, אני מצהיר כאן ומודיע כי גם היום אני מגיע עם ידיים נקיות ופתוחות ומציע סקר שיקבע את המועמד הראוי מבין אלו שעושים את הסקר. כל מיני משחקים של שאלות סקר על מנת לעוות את התמונה לא יעזרו לשמעון כצנלסון ולא לאף אחד אחר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר