רשימת "אשדוד בתנופה" צילום: דור גפני
רשימת "אשדוד בתנופה" צילום: דור גפני

לסרי בהצגת הרשימה: אני אבחר שוב ונזכה עם שמונה מנדטים

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הציג הערב בהרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה את הרשימה של "אשדוד בתנופה": במקום השני עוד גבי כנפו, אחריו יהודה פרנקל, טאלי קריאף, סווטלנה רדצ'נקו, חן בוקר, אושרי ניזרי ובמקום השמיני עליזה בן חמו

פורסם בתאריך: 5.9.18 20:29

     

במסיבת עיתונאים הערב הציג ראש עיריית אשדוד דר' יחיאל לסרי את הרשימתו למועצת העיר והבטיח להיבחר שוב, כאשר יחד איתו שמונה חברי מועצה. לסרי הודה לגבי כנפו על השקת קמפיין מדהים כבריו. "תושבי אשדוד זקוקים לנו ולעוד חמש שנים מוצלחות." אומר דר' לסרי "עד עכשיו זה היה רק חימום מנועים. אחרי החגים נטוס לבחירות ונצחון . יש לנו הכוח להביא 8 מנדטים.  זו החלטה נבונה לבחור בי לראשות העיר".

במקום השני עו"ד גבי כנפו, במקום השלישי יהודה פרנקל , במקום הרביעי המאמנת טאלי קריאף, במקום החמישי סווטלנה רדצ'נקו בעלת רשת גנים במקום השישי חן בוקר במקום השביעי אושרי נזרי, יזם ואיש עסקים ובמקום השמיני עליזה בן חמו.

מימין לשמאל: רדצנקו, בוקר וקריאף צילום: דור גפני

מהפנים הפחות מוכרות יש את סבטלנה רדצ'נקו בעלת רשת גנים חמודי באשדוד. זה מה שמפורסם על ניסיונה המקצועי באתר הגנים.
"שמי סבטלנה, אם לשני ילדים עוסקת במקצוע מזה כ32 שנים ונהנת מכל רגע.
בעלת תעודת גננות ממכללת "אחווה" – תואר ראשון בהוראה – כמורה מוסמכת בכירה, תעודת הוראה לגיל הרך ממכללת
"אחווה" ותואר שני במנהל מערכות חינוך ממרכז ללימודים אקדמאיים – אור יהודה
גן חיבוקי הוקם כחלק מחזוני להעניק ולתת מעצמי ומה"אני מאמין" שלי לחינוך הדורות הבאים. בראייתי כל ילד אשר יגיע לגן חיבוקי יצא עם כלים התפתחותיים ברמה גבוהה וחוויות מעצבות לגילו הבוגר. מטרתי היא שהילד יקבל את העזרה הנכונה לעצב את אישיותו בצורה חזקה יותר וכך גם קורה – הגן חיבוקי חינך ופיתח דורות רבים של ילדים אשר ניתן לראות את הצלחתם בפועל.
מחווייתי האישית למציאת מסגרת לילדיי התפתח החלום והרצון לפתוח גן אשר יהווה המוקד והעיקר לכלל כלים נדרשים לילדים כפי שנדרשו לילדיי שלי."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר