ולדימיר בורודה עם דר' אלי לחמני. התמונה באדיבות מטה "אשדוד תנצח"

אחד מבכירי תומכים של כצנלסון עובר את הקווים ללחמני

משנה מקום, משנה מזל? אחד מבכירי התומכים של כצנלסון מחליף צד לטובת דר' אלי לחמני

פורסם בתאריך: 3.9.18 10:54

     

וולדימיר בורודה, מהנדס באלתא, וחבר מרכז ישראל ביתינו, הביע פומבית תמיכה בדר' לחמני וככל הנראה ימצא מקום ברשימתו למועצה. בורודה, שהיה צפוי להיות נציג מפלגת ישראל ביתינו ברשימת כצנלסון ולתפוס את המקום המשוריין לנציג המפלגה (שלישי לפי הערכת מערכת כאן דרום). עקב האיחוד עם רשימת אשדוד ביתינו, את המקום הזה יתפוס סגן ראש העיר גרשוב, כנציג הבכיר של המפלגה, כך מצא את עצמו בורודה ללא מקום ריאלי ברשימת כצנלסון.

בשיחה עם כתבנו אמר בורודה: כרגע אני בעד ללכת עם המומנטום, והוא היום עם דוקטור לחמני. מודה, בעבר היה עם שמעון כצנלסון, אך הקמפיין שלו לא סר מטעויות, והיום המועמד היחיד לנצח הוא אלי לחמני. לדעתי גם איחוד בין המועמדים לא יהיה, כי אנחנו לא באים לשחק, לחמני בא לנצח, בהבדל ממועמדים אחרים. הוא גם לא מפלרטט עם המגזר החרדי, ישר דרך. אני הולך לאן שנותנים לי להתפתח, ולא בא לחלק ציונים למועמד זה או אחר.

 

 

חברים יקרים,ברצוני להודיע על החלטתי לפרוש משורות תומכי שמעון כצנלסון.אך אינני מחליף את דרכי ומטרתי – להשקיע את מירב…

Опубліковано Vladimir Boroda Неділя, 2 вересня 2018 р.

 

ממטהו של ד"ר אלי לחמני נמסר בתגובה: "מר ולדימיר בורודה הוא אישיות ידועה ומשפיעה בקרב יוצאי חבר העמים בפרט ובקרב האוכלוסיה המקומית בכלל. אנו שמחים לצרפו לסיעת 'אשדוד תנצח'. לשמחתנו, גם הוא הבין לאן הרוח נושבת בכל הקשור לבחירות באשדוד וכמו רבים אחרים יודע שכדאי להיות בצד של המנצחים. רק אצלנו הוא יקבל ביטוי לשאיפותיו לקדם סטארטפים ויזמות עסקית לטובת תושבי העיר".

ממטה שמעון כצנלסון נמסר: המטרה הייתה ונשארה להחליף את ראש העיר ולהפוך את אשדוד לעיר פתוחה, חופשית ומודרנית ובכך יש להתמקד. אנחנו בטוחים שבסוף אנחנו כולנו נהיה ביחד ומקווים בשביל ולדימיר שישיג את מבוקשו אצל ד"ר לחמני.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר