התחייב שלא יישב עם לסרי, אז התחייב. כצנלסון במהלך מערכת הבחירות. צילום: דור גפני
התחייב שלא יישב עם לסרי, אז התחייב. כצנלסון במהלך מערכת הבחירות. צילום: דור גפני

מבוי סתום בניסיונות האיחוד של כצנלסון-לחמני-גלבר

שמעון כצנלסון כינס מסיבת עיתונאים וקרא למועמדים האחרים להצטרף אליו ולחתום על אמנה שלפיה יערכו סקר משותף כדי שיראה למי יש הסיכוי הגבוה ביותר לגבור על לסרי - והמתמודדים האחרים יידרשו להסיר את מועמדותם ולתמוך בו. לפי שעה גלבר ולחמני לא הביעו נכונות להצטרף למהלך

פורסם בתאריך: 28.8.18 22:16

     

במסיבת עיתונאים שקיים לפנות ערב שמעון כצנלסון, הוא קרא למועמדים האחרים לראשות העירייה, הלן גלבר, ד"ר אלי לחמני ואפרים מיכאלי, להצטרף אליו ולחתום על אמנה שתסדיר את ההתלכדות סביב מועמד אחד מוסכם שירוץ מול ד":ר יחיאל לסרי.

"צריך להפסיק לדבר על איחוד ולהתחיל לעשות איחוד", אמר כצנלסון. "מנהיגות נמדדת בקבלת החלטות. תושבי אשדוד רוצים איחוד בשביל להחליף את השלטון. אני קורא לעכל המועמדים להתאחד כבלוק אחד אשר ינהל את העיר הזאת ב-5 השנים הבאות".

מימין לשמל: מישל ביטון, סטלה וינשטיין, כצנלסון, עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז ואמיר ליברטי. צילום: דור גפני

באמנה עליה חתם כצנלסון במסיבת העיתונאים נקראים המועמדים להסכים על קיום סקר שיקבע למי מהם יש הסיכוי הגבוה ביותר לנצח את לסרי. רק אותו מועמד ירוץ מול לסרי וכל האחרים יביעו בו תמיכה. כך קובעת האמנה.

אולם לפי שעה גלבר ולחמני אינם ממהרים להצטרף ולחתום עליה.

האמנה שהציג כצנלסון היום

האמנה שהציג כצנלסון היום

השבוע נועד כצנלסון לחוד, גם עם גלבר וגם עם לחמני, אך ככל הידוע לא הושג סיכום בדבר איחוד. נראה שהמגעים עם לחמני היו מתקדמים יותר.

יו"ר סיעת אשדוד תנצח, ד"ר אלי לחמני, מסר בתגובה: "היום נפגשתי עם סניה כצנלסון והיינו אמורים לחתום על הסכם לפני יציאתנו לסקר משותף – סקר שתוצאותיו יצביעו על המועמד הראוי להוביל את העיר הזאת, היחיד שיצליח לנצח את יחיאל לסרי. בניגוד לאחרים, אני לא חושש מסקר כלשהו. אני הוא זה שהצעתי לערוך סקרים אלו – ואני גם אנצח! חבל לי שסניה תיזמן מבעוד מועד ובסמוך לשעת המפגש שלנו מסיבת עיתונאים בה הציג אמנה נטולת כל בסיס ציבורי ומשפטי מחייב. יתרה מכך, לא ראה לנכון להציגה בפניי במהלך פגישתנו בכדי שאביע דעתי או אחתום עליה – מה שנוטע ספק רב בשאלת תום הלב. למרות התנהלות זו, אני מזמין אותו לחבור אלי לביצוע וקיום הסקרים המדוברים, למען העיר ולמען תושבי אשדוד – כדי שאשדוד תנצח!".

יש סיכום. לחמני ולסרי. צילום: מטה אשדוד תנצח

לחמני ומספר 2 שלו, עו"ד אופיר לסרי. צילום: מטה אשדוד תנצח

ממטה גלבר נמסר בתגובה: "כולם רוצים להוריד את לסרי. מי שעוסק בגימיקים לתקשורת המקומית יצטרך להתעשת ולחפש את הנתיב הנכון. את מה שיש לנו להציג למועמדים האחרים ואת דרך ההתנהלות כדי להגיע לתוצאה  הרצוייה אנו מציגים בפגישות הרלוונטיות. חבל שסניה שהוא אדם רציני בדרך כלל נגרר לשטויות הללו".

ערב חגיגי: עופר צחר, גלבר וצילקר, בהשקת המטה אמש. צילום: מטה גלבר

ערב חגיגי: עופר צחר, גלבר וצילקר, בהשקת המטה. צילום: מטה גלבר

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר