כנפו וגולדנשטיין במסעדה אשדודית

האם מה שטוב לליברמן יעזור ללסרי?

האסטרטג הפוליטי ויועצו לשעבר של ליברמן וישראל ביתנו נצפה בשיחה צפופה עם גבי כנפו ממ"ק ראש העיר ומנהל הקמפיין של "אשדוד בתנופה"

פורסם בתאריך: 26.8.18 16:21

     

היום נצפה באשדוד גבי כנפו, ממלא מקום ראש העיר ומספר שתיים ברשימתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי משוחח ארוכות עם אלכסנדר גולדנשטיין, דמות הנחשבת כמקורבת מאוד ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. גולדנשטיין הוא ככל הנראה מנהל קמפיינים פוליטיים המוביל והידוע במגזר הרוסי, ומי שעבד בעבר עם ליברמן בכל הקמפיינים האחרונים של ישראל ביתינו, ארתור פינקלשטיין ובמטה הישראלי של דונלד טראמפ. ידוע, שהוא מנהל קמפיינים בכמה ערים במקביל, ומייעץ לכמה ראשי ערים ומועמדים לראשות העיר, בדרך כלל ממפלגות הליכוד וישראל ביתנו. גולדנשטיין גם היה בין עצורי פרשת החשדות לשחיתות בישראל ביתנו, אך התיק בעניינו נסגר.

על מה יכלו לשוחח כנפו וגולדנשטיין? יש להניח שהשמועות ברחוב הרוסי נכונות, ולסרי, אשר חיפש נואשות לאחרונה הצליח לגייס את הקמפיינר המבוקש למגזר. בכל מקרה, השיחה בין כנפו לגולדנשטיין התארכה, והשניים נראו מחויכים למדי.

וכאן עולה השאלה: מדוע מלכתחילה גולדנשטיין אינו עבד עם סנייה כצנלסון, מקורבו האחר של יו"ר ישראל ביתנו?

כנפו וגולדנשטיין במסעדה אשדודית

 

קשה להאמין שכצנלסון אינו יכול היה לגייס את הסכומים אותם דורש בדרך כלל האיש. היתכן ותמיכתו של ליברמן בכצנלסון מוגבלת ממה שחשבו תושבי העיר, או שמא החליט איווט להמר גם על ראש העיר המכהן, ו"שידך" לו את מקורבו? רבים ברחוב הרוסי הלינו על כך, שהקמפיין שמנהל מטה של כצנלסון הוא עדין מדי ואינו לוחמני, ויתכן שלבקשת חברו הקרוב אריה דרעי, יו"ר ש"ס, החליט ליברמן לשנות כיוון?

פנינו לאלכסנדר גולדנשטיין לקבלת תגובה. תגובתו: "אני באמת עובד בכמה ערים, ומייעץ למספר פוליטיקאים בכירים, כולל אנשי ערים מכהנים. איני מוצא לנכון לפרסם את רשימת הלקוחות שלי או לדבר על הקמפיינים שאני מנהל".

את תגובתו של גבי כנפו לא הצלחנו להשיג.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר