גברת תרבות. חן בוקר
גברת תרבות

הפתעה: חן בוקר מספר 6 של לסרי

פרסום ראשון: אשת התקשורת המזוהה עם התרבות והצעירים בעיר מצטרפת לרשימת "אשדוד בתנופה". עדיין לא נקבע מי יאייש, או תאייש, את המקום החמישי

פורסם בתאריך: 21.8.18 19:56

     

לפני שלושה שבועות פתח ד"ר יחיאל לסרי את קמפיין הבחירות שלו והצהיר, שהקדנציה הקרובה תתמקד בצעירים. עכשיו הוא עושה צעד בכיוון הזה גם מבחינת הרכב הרשימה שלו.

לסרי פנה לאחת מהצעירות המובילות בעיר, חן בוקר, אושיית תרבות ורשת, והציע לה לקבל את המקום השישי ברשימתו – "אשדוד בתנופה". בוקר קיבלה את ההצעה. בכך הרשימה של לסרי הולכת ומתבהרת, אבל מקום 5 עדיין לא סגור. כפי שפרסמנו לראשונה שבוע שעבר, אחרי לסרי, גבי כנפו ויהודה פרנקל, תוצב במקום 4 יו"ר מכבי בנות אשדוד בכדורסל, רואת החשבון טאלי קריאף. בוקר אישרה את הדברים.

בסביבתו של לסרי מדברים על כך שהם מצפים ל-5-6 מנדטים בבחירות הקרובות. זה יהיה אתגר לא פשוט מבחינתם. הבחירות הקרובות יהיו מבחן כפול עבור לסרי, הן בהתמודדות על הכהונה השלישית כראש עירייה והן בזירה של מועצת העיר, שם אנשיו מרכזים הפעם מאמץ גדול במיוחד, לאחר התוצאות הפחות מוצלחות שהשיגו בבחירות 2013.

חנבו בפעולה

חנבו בפעולה

חן בוקר, בת 34, היא אשת תקשורת מנוסה. היא החלה את דרכה בעיתונות ככתבת בעיתון "זמן הדרום" של מעריב בשנת 2004, המשיכה מאוחר יותר במשרד יחסי ציבור גדול בתל אביב, חזרה לעיר וערכה את אתר "אשדוד 10" והייתה כתבת של המקומון "השבוע באשדוד".

לפני כארבע שנים יצאה לדרך עצמאית, פתחה עסק ליחסי ציבור, ניו-מדיה וכתיבת תוכן בשם "חנבו תקשורת". לאחר מכן הקימה יחד עם שותפתה סמדר מלכה, את "פוש-אפ גירלס" שעוסק בתחום גם הוא ושם דגש על שיווק דיגיטלי של עסקים אשדודיים. במקביל כתבה בשנים האחרונות וערכה באתר "אשדוד נט". בשבועות האחרונים היא כותבת טור שבועי בעיתון "כאן דרום".

 

 

 

בעיני רבים היא "גברת התרבות של אשדוד". מכיוון שמעבר לכתיבת תוכן וסיקור של תחום התרבות ושל יוצרים מקומיים, היא גם הצליחה בשנתיים האחרונות ליצור חיבורים בין צעירי העיר לפסטיבלים הגדולים בעיר, כמו "מדינייט" שחיבר בין חיי הלילה לפסטיבל מדיטרנה וערבי הקראת שירה בפאבים במסגרת פסטיבל "אשדודשירה".

חן יוצאת עם שי אמר – אקס הבעלים של פאב "נאפופו" וכיום מבעלי "ברבריני". היא מגדירה את עצמה פטריוטית אמיתית של העיר אשדוד. יש לה שבעה קעקוקים, האחרון הוא בדמות הספרה 7 על אמת ידה השמאלית, ואחד הקעקועים הקודמים שעשתה הוא הסמל הישן של אשדוד.

הקעקוע האחרון של בוקר: חנבו 7. מקום 6

הקעקוע האחרון של בוקר: חנבו 7. מקום 6

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר