שמעון כצנלסון בסרטון, חוג בית, מערכת הבחירות הקודמת
שמעון כצנלסון בסרטון, חוג בית, מערכת הבחירות הקודמת

כצנלסון, בית החולים, המהנדס והסרטון המביך (וידאו)

הסרטון שמעורר סערה: מדוע שמעון כצנלסון הציג עצמו בבחירות 2013 בתור מהנדס בניין אף שאינו כזה, ומדוע הבטיח לתושבים שבית החולים לא ייפתח עד 2017?

פורסם בתאריך: 17.8.18 14:42

     

בסרטון שצולם במערכת הבחירות הקודמת של 2013 ונפוץ בשבועיים האחרונים ברשתות נראה שמעון כצנלסון בחוג בית כשהוא טוען בפני אחד התושבים שבית החולים לא ייפתח עד 2017 וכי כדאי להאמין לו כי הוא מהנדס בניין בהכשרתו.

אלא שכידוע בית החולים באשדוד אכן נפתח בשנת 2017, וכצנלסון, מתברר, אינו מהנדס בניין.

בקטע שהפך לוויראלי רואים את כצנלסון עומד בפני קבוצה של אנשים שיושבים סביבו ומדבר על בית החולים. אחד המשתתפים הקשה ושאל מדוע הוא טוען שבית החולים לא ייפתח עד 2017 (כפי שהבטיח ד”ר יחיאל לסרי).

כצנלסון השיב לו: “אני מהנדס בניין, תאמין לי, עד 2017 אין בית חולים. אפילו יהיו 100 מנופים, לא יגמרו עד 2017, תאמין לי. אני מוכן לחתום, אם יגמרו, אני מוכן לשלם, לא יגמרו”.

צפו:

ממטהו של כצנלסון נמסר בתגובה: “לשמעון כצנלסון יש ארבעה תארים אקדמיים: מהנדס חשמל, תואר שני למנהלים בתחום הפיננסים, תואר שני במנהל עסקים ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת קלארק בארה”ב בהתמחות של פיתוח ותכנון ערים. תואר זה מקביל למהנדס אזרחי.

לעניין בית החולים: כמות המיטות בבית חולים אסותא הוא 300, כאשר לעיר בסדר גודל של אשדוד חייב להיות לפחות 650 מיטות. כפי שפורסם בדה מרקר השבוע, בית החולים אסותא באשדוד על סף סגירה עד סוף שנה. מי שרצה לגזור סרט בקדנציה שלו, גזר. אני אדאג שבית החולים לא ייסגר והרחבה ממשלתית ל-650 מיטות”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר