עו"ד נעים שומר. צילום: פבל

נעים שומר אינו מסתיר את אכזבתו מכצנלסון: לא יודע למי אצביע

עו”ד נעים שומר, שהיה חבר אופוזיציה פעיל ונמרץ במיוחד, החליט שלא להתמודד ברשימתו של כצנלסון לאחר שלא קיבל את המקום השני. “לצערי רמת האמינות והמוסר של חלק מהאנשים היא לא גבוהה”, הוא אומר בצער

פורסם בתאריך: 27.7.18 11:56

     

עו”ד נעים שומר, אחד מחברי מועצת העיר הכי בולטים ופעילים שהיו בכהונה היוצאת, עומד ככל הנראה לפרוש מהחיים הפוליטיים. זאת, לאחר שלא קיבל את המקום שרצה ברשימת אשדוד ביחד שבה הוא חבר.

“ציפיתי וניתן לי להבין שאהיה במקום השני, אחר כך שמעון כצנלסון אמר לי שהמקום הזה שמור לאישה ומקומות נוספים נתפסו בין השאר בגלל ההסכם בין הרשימה שלנו לרשימה של גרשוב, לכן אמרתי לו שבנסיבות האלה לא אשאר ברשימה”, הוא אומר.

עו”ד שומר, אתה עוזב בטריקת דלת?

“לא. נפרדנו בצורה חברית. לא התחבקנו ולא התנשקנו אמנם, אבל גם לא בטריקת דלת”.

אתה מאוכזב מההתנהלות של כצנלסון?

“כן”.

פגוע?

“תשמע, להגיד שאני יוצא בתופים ובמחולות, בטח שלא. אני מאוכזב, לא הייתי אומר פגוע”.

כנס שערך מטה הוותיקים של כצנלסון השבוע. שומר כבר לא היה שם. מימין: אמיר ליברטי, סטלה וינשטיין, ולדימיר גרשוב, השרה לנדבר, כצנלסון, יעקב לוי, מישל ביטון (עומד).

למי תצביע בבחירות, או במלים אחרות: אתה מתכוון להצביע לכצנלסון?

“יש לי את הזכות להחליט ביני לבין עצמי למי אני מצביע ואבחן את זה בבוא היום כשזה יהיה רלוונטי”.

תשובה מעניינת. אתה בודק אופציות להשתלב ברשימות אחרות?

“אני לא עושה מסע חיזורים, אבל עוד לא החלטתי סופית מה אני עושה. אני מניח שאני מחוץ לפוליטיקה, אבל כן אשאר בפעילות ציבורית, לא פוליטית אבל ציבורית”.

שומר היה סגן ראש עירייה בימיו של ראש העירייה אריה אזולאי בשנות ה-80. ב-2013 חזר לזירה הפוליטית במסגרת התנועה שהקים כצנלסון. לפני חודשים ספורים הודיע שיתמודד על ראשות העירייה בבחירות הקרובות, אולם כעבור שבועות ספורים הכריז שהוא מסיר את מועמדותו ומעביר את תמיכתו חזרה לכצנלסון.

 

“אלמלא הפעילות שלי הסיעה שלנו הייתה נמחקת”, אומר שומר. “הגשתי בקדנציה הנוכחית משהו כמו 150 שאילתות, הצעות לסדר ותלונות לראש העירייה. הייתי חבר המועצה הכי פעיל. התוויתי קו וכולם הלכו בעקבותיי. עשיתי את זה בצורה עניינית ומכובדת בלי לפגוע בראש העירייה לסרי. כשהגיע לו קומפלימנט לא היססתי לתת, וכשהיה צורך למתוח ביקורת מתחתי עליו ביקורת קטלנית. הוא עשה הרבה דברים טובים והוא עשה טעויות. גם הוא מבין את זה לדעתי, כולל הסיפור של השבת, ה-REWAY וכולל את זה שהלשכה שלו לא הייתה מספיק פתוחה ונגישה לציבור”.

לסרי. צילום: אורי קריספין

לסרי. צילום: אורי קריספין

מה יהיו לדעתך תוצאות הבחירות?

“הכול פתוח. שלושה חודשים הם נצח, הכול יכול לקרות”.

מה אתה לוקח איתך מהחוויה שעברת בשבוע החולף?

“לצערי הרב אין כללים ברורים ורמת האמינות והמוסר של חלק מהאנשים היא לא גבוהה ולא טובה. אבל לא נכון לומר שכל הפוליטיקאים גרועים ומושחתים. אני יכול להעיד על עצמי שאני איש ציבור ישר, אמין וחרוץ. ולא רק אני, יש עוד”.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר