אלבז, כצנלסון ושטרית

אלבז מהגמלאים הולך עם כצנלסון – שומר יוצא מהרשימה

אתם עוקבים אחריו? אחרי יעקב לוי ויעקב שטרית, הגיע תורו של יעקב אלבז להצטרף לכצנלסון. ואילו עו"ד שומר החליט לא להתמודד

פורסם בתאריך: 23.7.18 23:26

     

יעקב אלבז לשעבר יו"ר ועד גמלאי העירייה ונציג מפלגת הגמלאים, הצטרף לתומכים במועמדותו של שמעון כצנלסון לראשות העירייה. הבוקר הוא נועד אתו ועם יו"ר מטה הוותיקים של כצנלסון, יעקב שטרית – האיש שאחראי ל"רכש" החדש.

לדברי אלבז המשמש יו"ר הגמלאים במרחב אשדוד בהסתדרות, בבחירות הקודמות הוא תמך ביחיאל לסרי אך התאכזב. בעיקר רבה אכזבתו מהעובדה שלסרי תמך לדבריו בכך שיו"ר ועד העובדים בעירייה איריס נפתלי תייצג גם את גמלאי העירייה. זאת בעוד שאלבז, שאגב עבר לפני כמה שנים להתגורר במושב תלמים, רצה ליצור הפרדה בין ועד העובדים לבין ועד הגמלאים.

וזה קורה דווקא ביום שבו נודע שעו"ד נעים שומר לא ימשיך ברשימה. שומר היה מוצב במקום השני ברשימת אשדוד ביחד בבחירות הקודמות החליט שלא להתמודד הפעם. לא ברור מה הוביל לכך. מוקדם יותר היום הודיע כצנלסון בפוסט שהעלה בפייסבוק שהוא מודה לשומר. נזכיר שלפני כמה חודשים שומר הודיע על ריצתו לראשות העירייה אך כעבור שבועות מספר הצהיר שהוא מסיר את מועמדותו וחובר מחדש לכצנלסון.

שומר. צילום: פבל

במהלך הקדנציה האחרונה היה שומר אחד מחברי המועצה הכי בולטים מהאופוזיציה. הוא הרבה לשלוח שאילתות ולהציע נושאים לסדר היום של ישיבות המועצה. במקביל היה אחד המבקרים הנמרצים של השלטון הנוכחי.

אבל נראה שכל אלה לא עזרו לו לקבל מקום שישביע את רצונו ויהלום את ניסיונו ותרומתו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר