יניב קקון. צילום: אבי רוקח
יניב קקון. צילום: אבי רוקח

איחוד? בתנועת אשדודים קוראים לעריכת סקר

על רקע ריבוי הרשימות הצעירות והחשש מפיצול קולות שיסתיים במפח נפש עולה קריאה לאיחוד. יו"ר אשדודים יניב קקון מציע איחוד על בסיס סקר מוסכם, "על מנת שהרשימות עם היכולת להכנס ועם הסיכויים הגדולים ביותר לשנות את הרכב המועצה יהיו אלו שמובילות את הגוש"

פורסם בתאריך: 16.7.18 20:26

     

בבחירות המקומיות הקודמות יותר מ-17 אלף קולות "הלכו לפח" על רשימות שלא עברו את אחוז החסימה ולא נכנסו למועצת העיר.

הסיוט הגדול של המתמודדים הוא שהפיצול בין הרשימות יביא לתוצאה דומה גם בבחירות הקרובות. בעיקר נכון הדבר ביחס לכמה רשימות שמזוהות כצעירות ופחות או יותר פונות לאותו אלקטורט.

בחודשיים האחרונים הולכות ומתרבות הרשימות הללו, כאשר לוותיקות שרצו גם לפני חמש שנים מתווספות חדשות.

במקביל עולה לחלל האוויר נושא האיחוד האפשרי שלהן או של חלקן, דבר שלא קרה בבחירות הקודמות בין השאר משיקולי אגו, כך טוענים במערכת הפוליטית בעיר.

בתנועת אשדודים בראשות יניב קקון שמתמודדים זו הפעם השניה למועצה מודיעים היום שהם באעד איחוד. "מי שבאמת רוצה לשנות את הרכב המועצה, מי שרוצה למנוע פיצול קולות, חייב להתאחד באופן שלא יסכן קולות שילכו לפח", אמר קקון.

השקת המטה של תנועת אשדודים. צילום: אלכס פנוב

השקת המטה של תנועת אשדודים. צילום: אלכס פנוב

"העמדה שלנו ברורה", הוסיף קקון, "ואין לנו עניין ברעשי רקע שלא תורמים למטרה העיקרית והיא שינוי הרכב המועצה לטובת כלל תושבי אשדוד. אנחנו מציעים ליצור סקר משותף, שימומן על ידי כלל השותפים בו באופן שווה, שיכלול בחירה של חברה סוקרת בלתי תלויה ומוסכמת. סקר בו מי שלא עובר את אחוז החסימה ומבזבז קולות לשווא יתמוך בכוחות שעוברים את אחוז החסימה. על מנת שהרשימות עם היכולת להכנס ועם הסיכויים הגדולים ביותר לשנות את הרכב המועצה יהיו אלו שמובילות את הגוש. איחוד בלי אגו, אשר יבוסס על מספרים ברורים. זה הדבר הנכון לעשות וזה מה שהתושבים מצפים מאיתנו לעשות".

מימין: מרילי, אלמוזלינו-רייז וסער . צילום: אורי קריספין

"מחזירים את אשדוד". מימין: מרילי, אלמוזלינו-רייז וסער. צילום: אורי קריספין

יניב אהרון מתוך הסרטון. צילום: עומר תירם

יניב אהרון מתוך הסרטון. צילום: עומר תירם

מרק. צילום: פבל

מרק, עשויה להוביל את "הלביאות". צילום: פבל

יש עתיד: נאור ביטון וד"ר לסרי. צילום: חן בוקר

יש עתיד? נאור ביטון וד"ר לסרי. צילום: חן בוקר

נאור ביטון ביקש למסור בתגובה: "על רקע הקריאות לאיחוד הכוחות הצעירים המתמודדים למועצת העיר – אשדוד מתעוררת בהובלתי מאמינה בצורך בשותפות אמיתית בין תנועות שמאמינות באותם רעיונות לטובת עתיד העיר. איחוד אמיתי הוא כזה שיחבר בין הכוחות והרעיונות השונים. איחוד שישים את האגו במקום האחרון, ואת אשדוד ועתידה – במקום הראשון. העיר אשדוד זקוקה לכוח צעיר עם ניסיון במועצת העיר. אשדוד מתעוררת תפעל להורדת כמות התושבים שעובדים מחוץ לעיר מ-55% כיום ל-30% כדי לאפשר ליותר תושבים לעבוד בתוך אשדוד. יחד, נשמור על אופיה המסורתי-חילוני של אשדוד ונאפשר פעילות תרבות ופנאי בסופי השבוע למען התושבים שעובדים שעות ארוכות בימי החול ונפעל להגדלת ההשקעה בחינוך והעמקת שיתוף הפעולה שכיום לוקה בחסר בין העירייה, ההורים והקהילה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר