גלבר בסרטון שהפיץ המטה שלה לפני כחודש
גלבר בסרטון שהפיץ המטה שלה (ארכיון)

בשאלה 12 גלבר מנצחת את לסרי בגדול, אבל איפה הסקר המלא?

המטה של הלן גלבר פרסם השבוע חלק קטן מסקר שהוזמן עבורה ולפיו היא גוברת על ראש העירייה המכהן במקרה שבו תתמודד מולו "ראש בראש", אבל מה התוצאות לגבי יתר השאלות שנשאלו בסקר ומי למשל חזק יותר - היא או שמעון כצנלסון? מטה גלבר: יתכן שנפרסם בהמשך. ומתי נערך הסקר? לפי אנשי גלבר - בחודש מרץ

פורסם בתאריך: 13.7.18 11:28

     

מדבר סקר: השבוע העלה המטה של המועמדת לראשות העירייה הלן גלבר רשומה (פוסט) בפייסבוק ובו הפניה לסקר שהוזמן עבורה. לפי הפרסום הוא נערך בידי פרופ' יצחק כ"ץ מחברת מאגר מוחות הנחשבת מהמובילות בתחומה.

מבדיקה מול המטה שלה עולה שהסקר בוצע בחודש מרץ (!). זה דבר אחד. דבר נוסף, כשפותחים את הקישור לסקר מגיעים לעמוד אחד בלבד שמתחיל מסעיף 12. זאת אומרת שהיו 11 שאלות לפניו ומאוד יתכן גם אחריו – אך הן אינן מופיעות.

בסעיף 12 נשאלו המשתתפים בסקר במי הייתם בוחרים לראשות העירייה במצב שבו ישנם שני מועמדים בלבד: הלן גלבר וד"ר יחיאל לסרי. לפי התוצאות גלבר מנצחת בגדול, וחצי מהנשאלים אינם יודעים או שסיפקו תשובות אחרות שאינן מפורטות.

לפי הטבלאות שהוצגו גלבר גם מקבלת הרבה יותר קולות מהציבור המסורתי מאשר לסרי: בגלבר תמכו בסקר 30% ובלסרי רק 14% מאלה שהגדירו עצמם מסורתיים. בפוסט שלה ציינה גלבר שהיא מקבלת 66% מקולות המסורתיים, אבל אין לכך ראיה בתוצאות שפרסמה, לפחות כרגע.

על פי התוצאות שהציגה באמצעות המטה שלה, גלבר גם מקבלת בסקר הרבה יותר תמיכה בציבור העולים מאשר לסרי: בה תמכו 47% ובלסרי 11% בלבד. גם בקרב הוותיקים לפי הסקר גלבר מובילה.

תוצאות הסקר שהציג מטה גלבר בפייסבוק

תוצאות הסקר שהציג מטה גלבר בפייסבוק

 

לפוסט הגיבו גולשים רבים וחלקם שאלו איפה שאר חלקי הסקר והתוצאות שלו, ומדוע הוא לא מובא במלואו, אבל לא נענו.

הפוסט של גלבר, למטה ההפניה לעמ אחד בסקר שהזמינה

הפוסט של גלבר, למטה ההפניה לעמ אחד בסקר שהזמינה

כזכור, היה זה המועמד שמעון כצנלסון, שהעלה את היוזמה לקיים סקר או שורת סקרים מוסכמים בין כל המועמדים שרצים מול לסרי כדי להוביל למצב שרק המועמד שמקבל הכי הרבה תמיכה, ירוץ בסופו של דבר בבחירות "ראש בראש מול לסרי", דבר שצפוי להגביר את הסיכוי לנצח את ראש העירייה המכהן. למיטב ידעתנו, עד עתה גלבר לא נענתה ליוזמה.

ביקשנו ממטה גלבר לקבל את יתר חלקי הסקר שבוצע אבל נמסר לנו שכרגע לפחות הדבר איננו אפשרי ויתכן שהדברים יפורסמו בהמשך בטיפטופים. דובר המטה סער גינזבורסקי מסר ש"קמפיין זה דינמי, אני הייתי יותר ממאושר לחשוף את כולו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר