התבטאות יוצאת דופן. לסרי וכנפו. צילום: אורי קריספין
ד"ר יחיאל לסרי ועו"ד גבי כנפו. צילום: אורי קריספין

גבי כנפו: "הקנסות ב'ביג' היו טעות ולא ישובו"

זו כנראה הפעם הראשונה שגורם שכל כך מקורב ללסרי מודה בטעות - שהביאה לפרוץ מחאת השבת באשדוד ושעשויה להשפיע על תוצאות הבחירות

פורסם בתאריך: 29.6.18 12:14

     

התבטאות מעניינת של ממלא מקום ראש עיריית אשדוד עו"ד גבי כנפו המקורב מאוד לד"ר יחיאל לסרי: אמש פרסמנו באתר את הריאיון שקיימנו עם לסרי ולאחר העלאת פוסט בפייסבוק המפנה לכתבה, החלו הגולשים להגיב. בין המגיבים היה גם כנפו שהשיב לאחד המבקרים, בשם יורם אלקיס, שתקף את מתן הקנסות לעסקים שפתוחים בשבת לפני ככמה חודשים – מה שהביא לפרוץ מחאת השבת.

"יורם", כתב כנפו, "הקנסות בביג היו טעות ולא ישובו".

זו אולי פעם ראשונה שגורם כה בכיר בעירייה אומר בצורה ישירה בשמו ובפומבי את הדברים. למעשה יש פה הודאה בטעות, השאלה היא אם היא משקפת תמימות דעים בין כנפו ללסרי או שלא.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


 

כנפו, שהוא גם יו"ר המועצה ויו"ר הקואליציה, מרבה להגיב ברשתות ויש לו חלק מאוד מרכזי במטה הבחירות של לסרי ושל רשימתם "אשדוד בתנופה". הוא עושה הרבה עבודה פוליטית מאחורי הקלעים גם במישור הארצי בזכות מעמדו בליכוד. יש הרואים בו בנוסף לכל תפקידיו מעין ראש מערך התגובות של לסרי.

כנפו נאמן ביותר ללסרי והוא עשוי להיות מועמד עתידי לראשות העירייה. כנפו היה זה שהגיע "להרגיע את המצב" אחרי שמחאת השבת פרצה והיה גורם ממתן. בשונה מלסרי שהוא אדם דתי ושומר מצוות, כנפו אינו כזה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר