מישל ביטון עם כצנלסון. צילום: גרין צילום
מישל ביטון עם כצנלסון. צילום: גרין צילום

מישל ביטון חבר לכצנלסון

צפוי להשתלב ברשימת "אשדוד ביחד" למועצה. בבחירות הקודמות ביטון סייע לאבינועם שושן וללסרי. ביטון: "אני שווה יותר ממנדט"

פורסם בתאריך: 21.6.18 18:31

     

 שחקן חיזוק נוסף לשמעון כצנלסון: מישל ביטון, שעתיד כנראה גם להשתלב בצמרת הרשימה של "אשדוד ביחד" למועצה ולשמש יועצו של כצנלסון לענייני תעסוקה ועבודה.

ביטון הוא עובד נמל ובעברו גם חבר ועד. בבחירות להסתדרות היה מראשי מחנה שלי יחימוביץ' במרחב אשדוד, מחנה שהצליח להשיג הישג מרשים. בבחירות הקודמות לעירייה סייע לחברו מהנמל אבינוען שושן שרץ בראש קול הלב.

ביטון הגיע לכצנלסון בעקבות חברו יעקב שטרית שהודיע לפני כשבועיים על תמיכה בכצנלסון. "מאז שהצטרפתי יש סחף לכיוון כצנלסון ובקרוב נשמע על שמות בולטים נוספים", אמר היום שטרית המשמש יו"ר מטה ותיקים ומסורתיים של כצנלסון.

זו לא הפעם הראשונה ששטרית וביטון משתפים פעולה. בבחירות להסתדרות במרחב אשדוד לפני כשנה וחצי הם הלכו יחד בקבוצה של שלי יחימוביץ'. שטרית היה ראש המטה וביטון היה המועמד לממלא מקום יו"ר המרחב. יחד הם הגיעו להישג אלקטוראלי משמעותי.

ביטון: "התוצאה ההיא של הקבוצה שלנו לא נעלמה מעיני אף אחד, אבל כנראה שמי ששם לב יותר מכולם זה שמעון כצנלסון. מי שבא ונתן לנו להמשיך בעשייה הציבורית למען השכירים באשדוד זה הוא, ולקחתי את זה בשתי ידיים. אני מאמין ביכולת שלי ושל הקבוצה שלי להביא תוספת משמעותית לסניה".

מישל ושיר ביטון במסיבת הולדת בתם, נויה, לפני ימים אחדים. צילום: גרין צילום

מישל ושיר ביטון במסיבת הולדת בתם, נויה, לפני ימים אחדים. צילום: גרין צילום

 מישל, אתה מאמין שכצנלסון יצח את הבחירות?

"כן, אם הציבור יקום ביום הבחירות ולא רק ימנגל אלא יילך להצביע, ויצביע אז אני מאמין שננצח".

חיזרו אחריך מעוד מקומות?

"כן, ניסו. ישבתי עם כמה. יש רשימות שלצערי מחפשים בהן בובה אבל אני לא בובה. מה שלא מוצא חן בעיניי אני אומר. סניה מעריך את מה שאני עושה למען השכירים, אם זה בנמל ואם בכלל. הגיע הזמן שנביא את מישל ביטון לעשייה הציבורית העירונית".

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


נראה אותך במועצה בקדנציה הבאה?

"כן".

 אתה יודע באיזה מקום תהיה?

"לא. מה שמעניין אותי זה לעזור לשכירים ולפתח פה עוד מקומות עבודה. הסיסמא שלי היא 'אשדודים עובדים באשדוד'. אנחנו צריכים לשמור על הצעירים שלנו שיעבדו ויחיו פה. הגיע הזמן לתת עדיפות לשכירים מאשדוד בקבלה לעבודה, כולל בעירייה, כולל בתפקידי מפתח. יש לנו אנשים מוכשרים שעובדים בחוץ, בואו נחזיר אותם לעיר".

ביטון ושטרית

הולכים יחד. ביטון ושטרית

למי הצבעת לראשות העיר בבחירות הקודמות?

"ללסרי. עזרתי לו. אבל אני מאמין בסניה. הוא נתן אמון מלא במישל ביטון, סניה מבין מי זה מישל, ומה מישל והקבוצה שלו יכולים להוסיף".

מישל ביטון שווה מנדט?

"בלי להשתחצן, אני שווה יותר ממנדט. יש לנו תומכים בנמל כמובן, יש לנו תומכים גם בעירייה, גם בבתי זיקוק, גם בחברת חשמל וגם בציבור הרחב. מי שתמך בנו בבחירות למרחב יצביע לנו גם בבחירןות לעירייה והם כמובן לא היחידים".

מישל נשוי בשלישית, לשיר, ולאחרונה נולדה להם בת, נויה. בנוסף יש לו שני בנים גדולים מנישואיו הקודמים. במסיבה שנערכה להולדת הבת לפני ימים אחדים היו לא מעט עובדי נמל וחברים, וגם כצנלסון ושטרית היו שם.

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר