שושן. צילום: פבל
שושן. צילום: פבל

אבינועם שושן: תומך בלסרי לראשות העיר ובש"ס למועצה

"אני מכבד את המועמדים האחרים לראשות העיר, אבל הם לא יכולים להיכנס לנעליים של יחיאל לסרי", אמר שושן, שכזכור, בבחירות הקודמות רץ מטעם קול הלב ותמך בצבי צילקר. לא פוסל אפשרות שיתמודד למועצה מטעם ש"ס

פורסם בתאריך: 17.6.18 16:17

     

חבר מועצת העיר אשדוד לשעבר ומי שהיה יו"ר ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד, אבינועם שושן, מביע תמיכה במועמדותו של ד"ר יחיאל לסרי לראשות העירייה. יהיה מי שיופתע מכך שכן בעבר שושן התנצח עם לסרי כשהיה חבר מועצה ולא תמיד עשה לו חיים קלים. אבל מאז עברו לא מעט מים בנחל לכיש והמתיחות פינתה את מקומה להערכה הדדית וחיבה אמיתית.

"אני מכבד את המועמדים האחרים לראשות העיר, אבל הם לא יכולים להיכנס לנעליים של יחיאל לסרי", אומר שושן, שבבחירות הקודמות תמך בצבי צילקר.

לסרי. צילום: פבל

לסרי. צילום: פבל

בבחירות למועצת העיר תומך שושן בש"ס. וגם כאן יהיה מי שיופתע. בבחירות הקודמות שושן הוביל את רשימת קול הלב שהתחרתה בש"ס. יותר מזה, במערכת הבחירות של 2013 הוא התעמת עם אבי אמסלם, כיום ממלא מקום ראש העירייה מטעם ש"ס, כמעט כדי מהלומות.

והיום? השניים הם חברים טובים ושותפים לדרך. עד כדי כך ששושן לא שולל את האפשרות לחזור לחיים הציבוריים ולהשתלב ברשימת ש"ס בבחירות הקרובות.

חברות ארוכת שנים. השר דרעי ואבי אמסלם

חברות ארוכת שנים. השר דרעי ואבי אמסלם

"מחר אני מחתן את הבן הבכור שלי, רזיאל, ואחרי השבוע הזה אתגייס בכל הכוח עם החברים מהנמל והמשפחה, קבוצה לא קטנה, למען לסרי", אמר היום שושן. "הוא עושה עבודה יפה יחד עם גבי כנפו, העיר מתפקדת, העיר יפה. ואבי אמסלם זה כוכב-על, הוא עושה פעילות גם למען הציבור הכללי, לא רק למען החרדים", הוסיף.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


אתה ואמסלם הייתם צ'ילבות.

"היינו צ'ילבות כי אנשים דאגו שיהיה דם רע בבחירות עצמן, אבל קצת אחרי כבר התחברנו. הוא בולדוזר, עשה מהפכה".

יכול להיות שתרוץ למועצה מטעם ש"ס?

"בשלב הזה אני אומר לך שאני תומך בלסרי לראשות ובש"ס למועצה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר